Chiudi annunziu

À a fine di a settimana passata, avemu infurmatu nantu à u marketing faux pas un manager di a cumunità Samsung chì hà publicatu un banner publicitariu cù una maghjina generica di l'iPhone in l'app Samsung Members. U giant coreanu hà avà ricunnisciutu l'errore è currettu u disignu di u banner. U situ web hà indicatu Android Auturità.

Rappresentante cummerciale Galaxy Store hà publicatu a seguente dichjarazione nantu à u foru di a cumunità ufficiale di Samsung: "Ciao, quì hè quì Galaxy Store. A persona rispunsevuli hà fattu un sbagliu in u prucessu di mudificà u schedariu fonte di u disignu. L'imagine di u banner serà editatu è rimpiazzatu oghje. Grazie per u vostru interessu in i nostri servizii Galaxy. Pruvaremu sempre di migliurà.'' È veramente, u banner mostra avà un genericu invece di u telefunu cù un largu cutout tipicu di l'ultime generazioni di iPhone. androidtelefonu cù un pirtusu circular.

U gestore di a cumunità in quistione hà prubabilmente utilizatu l'imaghjini è i risorse generichi per creà u banner promozionale senza avè capitu ch'elli eranu ligati à iPhone. I missteps di marketing simili ùn sò micca un'eccezzioni per l'altri grandi cumpagnie di tecnulugia, ma unu s'aspittava chì u numeru unu di u smartphone globale sia attentu à qualcosa cusì. Ovviamente nimu hà verificatu quellu gestore di a cumunità.

U più lettu d'oghje

.