Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: A Società Internaziunale per a Ricerca, Salute, Sviluppu cummerciale è Tecnulugia (SIISDET) hà presentatu un premiu per a cuntribuzione di a tecnulugia in l'assistenza sanitaria dumenica 5 di ghjugnu in Santander, Spagna. U duttore Omidres Peréz, chì hà ricevutu u premiu, hà travagliatu attivamente nantu à a ricerca è l'applicazione di a tecnulugia in u settore di a salute per 23 anni. Comu parte di u so travagliu, gestisce un prughjettu pilotu chì si tratta di l'implementazione di l'applicazione specializata MEDDI Diabetes in u trattamentu di i malati cù sta malatia crònica. 

A cumpagnia MEDDI hub as, chì offre cù successu i servizii di a so piattaforma di telemedicina MEDDI in Repubblica Ceca, Slovacchia è America Latina, si prepara inseme cù l'Associazione Latinoamericana di Diabetes per lancià un prughjettu pilotu in u campu di a diabetes, chì include pazienti da L'Equadoru è u Messicu è hà u putenziale di aiutà dopu à l'altri di i più di 60 milioni di pazienti trattati per diabete in a regione latinoamericana. A figura principale di stu prughjettu, u duttore Omidres Peréz, u presidente di l'associu è un espertu ricunnisciutu in u campu di a diabetologia è a gastroenterologia, hè statu ancu premiatu per l'implementazione attiva di MEDDI Diabetes è altri sforzi per cunnette l'assistenza sanitaria è a tecnulugia.

Premiu Meddi

U premiu hè statu datu cum'è unu di i premii principali in a cunferenza di Scienza in Salute organizata da l'Internazionale Scumpagnie di ricerca, salute, sviluppu cummerciale è tecnulugia (SIISDET). "Semu assai felici chì MEDDI Diabetes face parte di i sforzi à longu andà di u duttore Peréz per cunnetta l'assistenza sanitaria è a tecnulugia. Cridemu chì a telemedicina pò aiutà à rende l'assistenza sanitaria più efficiente in ogni locu in u mondu è permette l'accessu à l'assistenza sanitaria per tutti. Inoltre, cù e malatie croniche cum'è a diabetes, a cura cuntinua è u monitoraghju di i pazienti hè assolutamente necessariu per u successu di trattamentu ". dice Jiří Pecina, fundatore è pruprietariu di a cumpagnia MEDDI hub.

"Sò assai cuntentu di pudè accettà u premiu. Aghju participatu à a ricerca è a so applicazione per più di 20 anni. A piattaforma MEDDI offre una grande suluzione per a cumunicazione trà i medichi è i pazienti chì sò trattati per una malatia crònica cum'è a diabetes. A telemedicina pò rimpiazzà una parte di e riunioni in faccia, chì hè estremamente impurtante in spazii cum'è l'America Latina, induve a ghjente hà da viaghjà assai luntanu per vede un duttore. Inoltre, ci hè una carenza generale di medichi specializati in a zona, è a telemedicina li darà l'uppurtunità di assistisce à più pazienti ". dice Omidres Perez.. "MEDDI aiuta à fà a cumunicazione più efficiente in generale, ma pò ancu sustene i pazienti in u monitoraghju regulare di e malatie è una più grande vuluntà di sottumette u trattamentu". forniture.

In America Latina, u centru MEDDI hà ancu altre attività. Fornisce e so suluzioni à parechji ospedali in u Perù, l'Equadoru è a Colombia, coopera cù università lucali principali è lancia un prughjettu di assistenza sanitaria cù l'armata peruviana.

MEDDI hub as hè una sucietà ceca chì sviluppa suluzioni di telemedicina, u scopu di quale hè di permette a cumunicazione trà i pazienti è i medichi in ogni mumentu è in ogni locu è di rende più efficace in generale. Hè ancu un promotore attivu di a telemedicina è a digitalizazione di l'assistenza sanitaria è una di e cumpagnie fundatori di l'Alliance for Telemedicine and Digitalization of Healthcare and Social Services.

U più lettu d'oghje

.