Chiudi annunziu

U prossimu smartwatch di Samsung Galaxy Watch5 hà ricevutu recentemente una certificazione da a US FCC (Cumissione Federale di Comunicazioni). Ella hà indicatu chì l'orologio puderia avè una carica wireless significativamente più veloce cumparatu cù a generazione attuale.

Eccettu chì a certificazione FCC hà cunfirmatu i numeri di mudellu Galaxy Watch5 (SM-R900, SM-R910 è SM-R920; i primi dui denote e versioni 40mm è 44mm di u mudellu standard, u terzu u mudellu Pro), hà revelatu chì Samsung prova un novu caricatore wireless 10W per u watch. Cunsigliu Galaxy Watch4 (ancu i precedenti) aduprate caricatori 5W, cusì u doppiu di a velocità di carica seria una mellura tangibile.

E capacità di a bateria di i dui mudelli sò digià filtrati in l'aria. A variante 40mm hà una capacità di 276 mAh (29 mAh in più di a generazione attuale), a variante 44mm hà 397 mAh (36 mAh in più) è u mudellu Pro averà un massivu 572 mAh. A carica di 10W seria perfetta per batterie più grande.

Galaxy Watch5 deve altrimenti arrivare schermi OLED, resistenza sicondu u standard IP, sistema upirativu Wear OS 3, tutti i sensori di fitness è forse eventualmente un sensor di misurazione di u corpu temperatura. Seranu presentati in Aostu (inseme cù novi "puzzles" Galaxy Da Fold4 è Z Flip4).

Galaxy Watch4 pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.