Chiudi annunziu

Hà filmatu una parodia unica di notte in tema di horror in un telefunu Samsung Galaxy S22 Ultra direttore Matyáš Fára. Per questu, hà utilizatu a funzione di notte, chì hè furnutu cù tutti i telefoni smartphones di a serie Galaxy S22, chì vi permette di creà video è foto prufessiunali ancu in cundizioni di poca luce, rimpiazzà cumplettamente e fotocamere prufessiunali. I rolli principali in u clip sò stati ghjucati da u non-attore Jan Svoboda è Bára Cielecká alias Duhovka, un famosu cecu tater tot.

"Matyáš Fára hè un ghjovanu direttore promettente di spots publicitarii chì combina tecniche di narrazione visuale contemporanea in u so travagliu. Hà fattu publicità per marche cum'è Škoda, Pilsner Urquell, Puma, Vodafone, Jägermeister, etc. Inoltre, hà ancu fattu à a finale di i direttori ADC Young. L'avemu sceltu per u locu per via di a manera chì combina i dettagli visuali cù a narrazione cinematografica è e tecnulugia novi ", dice Martin Marek, direttore di marketing corporativu di Samsung Electronics Czech and Slovak.

U spot hè destinatu principarmenti à i ghjovani utilizatori di smartphone da Generazione Z (nati da a mità di l'anni 90 à 2012), chì capiscenu veramente u cuncettu di l'autentica espressione di sè stessu è u celebranu orgogliosi. Grazie à a funzione Samsung Nightography, ponu sprime u so veru sè in ogni mumentu di u ghjornu o di a notte - cusì chì assolutamente tutti, ancu u vampire incompresu cum'è u caratteru centrale di u clip, ponu dimustrà à u mondu quantu dinamichi è veramente unichi sò veramente. sò. "Finà nantu à un telefuninu hè stata una sperienza completamente nova per mè. Ùn sapia micca ciò chì aspittàva da ellu, ma à a fine ùn era praticamente micca sfarente di una ripresa di camera classica ", dice Jan Svoboda, u promotore capu di u spot.

A filmazione era più variabile è ùn ci era micca bisognu di un grande equipaggiu

"Avemu avvicinatu à a limitazione tecnologica durante a filmazione cum'è una sperienza interessante. Avemu pruvatu u telefunu, hà sceltu a prucedura più efficace (tirata manuale cù un stabilizzatore) è pianificatu tutti i colpi in modu di utilizà tutti i vantaghji di u telefunu ", spiega u direttore Matyáš Fára. A filmazione nantu à un telefuninu hà permessu una variabilità più veloce, è ùn ci era micca bisognu di un equipaggiu di càmera cusì grande. "In a finale, però, e prucedure eranu listessi chì quandu si filmava cù una camera prufessiunale", nota Matyáš Fára.

"Durante a filmazione, avemu utilizatu una cumminazione di l'applicazione nativa Samsung per a fotografia è a filmazione, mentre filmava in u codec H.264", descrive u direttore. L'equipaggiu era custituitu da 35 persone. U risultatu hè assai paragunabili à i clips chì sò filmati cù l'equipaggiu tecnicu prufessiunale caru.

Samsung Galaxy U S22 Ultra rapprisenta u mudellu più altu di a gamma di smartphones premium di questu annu Galaxy S22 è hè trà i migliori in u mondu di i telefoni intelligenti. A camera prufessiunale Nightography rapprisenta una rivoluzione di fotografia mobile. Pudete piglià ritratti nitidi è chjaru ancu in cundizioni di poca luce. Grazie à i sensori giganti è i pixel chì cambianu a forma, ancu i scatti di notte seranu sempre brillanti è nitidi. L'applicazione Expert RAW permette di piglià ritratti in formatu RAW è travaglià cun elli immediatamente. Sò editati direttamente in a Galleria, l'utilizatore li manda à una schermu più grande per l'edizioni supplementari o li sparte convenientemente cù altri utilizatori.

 

U più lettu d'oghje

.