Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Sta lotta hè stata dapoi assai tempu. E duie cumpagnie sanu à selezziunà e megliu proprietà è vende. In ogni casu, u mercatu globale di smartphones hè cum'è un organismu vivu chì hè statu assai affettatu da avvenimenti recenti. A diminuzione di vendita era 11-15%, chì pò mette temporaneamente a fine di sta battaglia per a dirigenza di vendita di prudutti.

Questi dui rivali cuntanu più di un terzu di tutti i telefoni venduti finu à a data. Mantene a so pusizioni malgradu tutti l'ostaculi, grazia à a qualità è l'ultime innovazioni. Ma sti valori ùn sò micca solu gratuiti è per quessa, avete da cuntà à u fattu chì avete ancu pagà u risparmiu per u telefuninu.

Cumu vanu i pruduttori?

Pudemu dichjarà tutti dui veramente capaci. Ogni annu riescenu à liberà un novu mudellu, chì si distingue cù i so paràmetri sopra à l'altri ogni volta. Elementi tipici sò accessu progressiu à u display, camere high-end, altu rendiment è cuncepimentu di qualità. Ma Samsung prupone mudelli chì sò più assequible. In più di i so prudutti di punta, publica mubilmente ancu per uni pochi di millai di corone. E in più, assai telefunini anu un display flexible speciale.

Sè vo site un utilizatore di unu o di l'altru, sicuru sapete chì u megliu fotomobile hè da mela. Tutta a nova serie offre un sistema operatore sintonizatu chì pò fà assai megliu cà Android. Ma ogni pruduttu hà i so difetti. Dunque, malgradu a so apparenza perfetta è camera di qualità, Sarè prubabilmente disturbatu da l'absenza di certe migliure chì solu Samsung pò offre.

Screen è altri layout

Cum'è un eccellente fabricatore di schermi, Samsung pò purtàtevi una stampa è cunfortu assai megliu cà qualcunu altru. A cuntrariu Apple sì Samsung pò fà a visualizazione ellu stessu, forse hè per quessa chì tendenu à esse un pocu più prezzu. Hè perchè Apple anu da s'appoghjanu nantu à a pruduzzione da altri fabricatori chì ancu dettanu i so prezzi. Sè avete digià un telefunu da ellu, assicuratevi di stà cù a marca.

Sè vo site più apertu in amore sistema upirativu Androidu è andate apposta per un equilibriu trà rapportu di prezzu è amenità, Piuttostu cunsiderà andà per un pruduttu Samsung. Sia chì decide nantu à un mudellu o trà cumpagnie, assicuratevi di evità i fan di e duie marche. Puderanu raramente offre a cosa vera è in parechji casi ùn anu mancu prudutti in u prezzu datu. Allora finisci per paragunà mela è pera. È una volta chì avete sceltu, ùn vi scurdate di andà paragone di prezzu è fate a vostra ricerca.

iOS o Android

iOS

Hè un sistema operatore pensatu per i telefoni iPhone od Apple. Pudemu scuntrà u sistema prima in u 2007, quand'ellu duvia serve solu macOS, chì duveria esse l'uriginale iPhone. In seguitu, hè statu mudificatu, chì hà purtatu à a creazione di un sistema megliu per l'usu in i dispositi mobile. È cusì l'avemu scontru sempre più spessu in lettori multimediali iPod touch è iPad tablet.

Vantaghji

  • Supportu di software à longu andà
  • Aghjornamenti di sistema dispunibuli rapidamente
  • servizii iMessage è FaceTime
  • Estrema enfasi in a sicurità di i dati di l'utilizatori
  • Connettività perfetta
  • Apps menu dannusu

Android

Android hè un sistema operatore chì hè in evoluzione constantemente è migliuratu da Google, chì hè utilizatu da quasi tutti i fabricatori di telefuni oghje. Hè chjamatu cusì chjamatu sistema upirativu apertu è regna in pussibulità quasi illimitate di persunalizazione.

Vantaghji

  • Hanu l'opzione di installà app fora di Google Play Store
  • Offre una selezzione assai più grande di app in Google Play
  • Offre apertura per diverse mudificazioni d'utilizatori
  • Pudete mandà ritratti via Bluetooth
  • A visualizazione hè adattata à u Lock Screen
  • Hè più chjaru ancu per i menu tecnichi dotati
  • Hà multitasking più sofisticatu
  • Gestione megliu per i fugliali salvati

Comu pudete vede, i dui sistemi anu assai vantaghji, ma anu ancu svantaghji. Ma s'è vo sceglite un telefonu, allora mantene u sistema upirativu à a fine è mette piuttostu nantu à altri paràmetri!

U più lettu d'oghje

.