Chiudi annunziu

Mi pigliò un bellu pezzu per maturà in un portatore di smartwatch. Diversi fattori eranu rispunsevuli di questu. Prima di tuttu, cum'è un cullezzione di i meccanichi, mi dispiaceva chì avissi da diventà un cusì chjamatu OWG (One Watch Guy), è in più i intelligenti fora di tante funzioni chì spessu ùn aghju micca aduprà in ogni modu. Ma quì hè quì, è ùn hè micca male in tuttu. 

Un altru mutivu di a mo resistenza à portà qualcosa di intelligente nantu à u polsu era chì i tempi sò cusì impregnati di tecnulugia chì solu ùn vulia micca avè un altru pezzu di l'elettronica chì portava in tuttu u tempu. Ma una volta chì pruvate un dispositivu simili, truverete chì vi difendete inutilmente. Un tali dispusitivu ùn vi limità, ma in realtà vi move più. Iè, tutta a cullizzioni di orologi hè ora inattiva, ma li beneficerà piuttostu.

Cambià a cintura hè una brisa 

Sì pussede un telefunu Galaxy Marca Samsung, avete parechje scelte per l'elettronica wearable intelligente. Aghju trattatu assai di i dispositi Garmin, ma chì puderia esse megliu in cunghjunzione cù un telefuninu Samsung cà un watch Samsung? U mudellu Classic offre ancu da basi Galaxy Watch4 dui vantaghji - un casu più grande di 46 mm è una lunetta rotativa.

Galaxy Watch4 à Watch4 Classic, però, sò dispunibuli in parechje dimensioni di casu. In u casu di u 46mm, u prublema quì hè chì a cinturina di silicone ùn pò micca adattà à una manu più debule. È questu era esattamente u mo casu. À u polsu, u diametru di a manu sbuchjata insightly, è per quessa chì porta u sguardu ùn era micca in tuttu còmode, ancu s'è a cinturione hè altrimente assai piacevule. Allora a prima cosa chì aghju fattu dopu avè pruvatu era di rimpiazzà.

In u mondu di l'orologeria, a cinturina mantene a cassa di l'orologio in u locu. Per manipulà elli, avete bisognu di un strumentu chjamatu strumentu di pick-up. In ogni casu, u tempu hà avanzatu, è per fà u cambiamentu di straps u più faciule pussibule, i posti anu sbocchi chì avete bisognu di tirà solu è a cinturione serà liberata da u casu. Semplice cum'è un slap in faccia. Hè cusì faciule da mette. Galaxy Watch4 ùn anu micca cunvenzione cum'è Apple Watch, chì anu l'attaccamentu di cinturione originale, perchè pudete aduprà qualsiasi quì. In u casu di a versione Classic 46mm, avete solu bisognu di mantene a larghezza di a cinturina 20mm.

U cuntrollu intuitivu 

Ancu s'ellu era inizialmente un pocu paura di a dimensione di 46 mm, à a fine hè a dimensione perfetta. Questu hè ancu duvuta à i gammi di u casu, chì ùn si stende micca significativamente, perch'elli sò ancu adattati nantu à i polsi cù un diametru di 17,5 cm (dopu à rimpiazzà a strap). U paràmetru iniziale di l'orologio hè in realtà assai simplice, chì s'applica ancu à u gradu di persunalizazione di u dial per stabilisce a vostra propria imagina. Allora pudete cumincià à gode di a so cunvenzione.

L'opinione restrittiva originale hè stata rimpiazzata da assai entusiasmu. Prima di tuttu, cù u finitu PVD neru, l'orologio pare veramente grande, eleganti è sottovalutatu. A so visualizazione OLED hè cusì grande, è sopratuttu, hè veramente bella per vede. Ùn hè micca u desertu pixelatu cum'è Garmins, chì hè a so più grande malatie. È quella lunetta...

Galaxy Watch4 hè cuntrullatu via u touch screen, dui buttoni è u bisellu stessu. Hè virtuale in u mudellu basicu, ma fisicu in u mudellu Classic. Speru sinceramente chì Samsung ùn si sbarazza micca in una versione futura, perchè ùn hè micca solu una grande funzione, si vede bè è si sente bè per trattà ancu cù mani bagnate o inguantate, ma estendendu oltre a visualizazione, copre ancu. lu. Perfetta in ogni modu.

Oh a resistenza 

Ùn ci hè nunda di scrive nantu à tuttu ciò chì l'orologio pò è ùn pò micca fà. Ci sò attività, misure di sonnu, pressione sanguigna, freccia cardiaca, EKG, stress, notificazioni da un dispositivu cunnessu, a capacità di installà applicazioni è cetara è cetara. Pudete simpricimenti scaricà tuttu da e pagine di u produttu. Ma ciò chì hè impurtante hè quantu manghja.

Sfurtunatamente, manghja assai. Samsung dichjara finu à 40 ore di vita di a bateria. Dimentica lu. Cù Always On disattivatu, chì ùn mi piaceva micca, è usu cumpletamente normale, vale à dì qualchì attività, qualchì misurazione, monitoraghju constante di a freccia di u core, riceve notifiche X, pudete durà un ghjornu classicu (ùn esse micca cunfunditu cù 24 ore) , è vi ne resterà un pocu. Ùn ci vole micca à preoccupassi chì u vostru sguardu sguassate u putere prima di andà in lettu, ùn hè certamente micca.

E batterie limitanu tutti i dispositi, sia telefoni cellulari, tablette, laptops, cuffie TWS o smart watches. Garmin hè avanti in questu sensu, ma hè ancu per via di a tecnulugia di visualizazione. Ùn hè per nunda chì dicenu chì a bellezza costa qualcosa. Ma sò dispostu à accettà sta tassa di bellezza. Galaxy Watch4 Classic sò solu u cumplementu ideale per un telefunu Samsung Galaxy, nantu à quale truverete pocu spots di bellezza. S'elli anu digià cunvintu una persona chì hà resistutu à qualcosa di intelligente nantu à u so polso, denti è unghie, vi cunvinceranu ancu.

Samsung Galaxy Watch4 à WatchPudete cumprà 4 Classic quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.