Chiudi annunziu

U mercatu europeu di i telefoni intelligenti hà vistu una diminuzione significativa in u primu trimestre di questu annu, in particulare da 12%. Ùn hà micca evitatu ancu Samsung, chì hà mantinutu u so vantaghju cù una guida relativamente sicura. Questu hè statu informatu da una cumpagnia analitica Contrapuntu Ricerca.

Samsung hà tenutu una parte di u 35% di u mercatu di i telefoni intelligenti europeu in i primi trè mesi di questu annu, chì hè dui punti percentuali menu cà à u listessu tempu l'annu passatu. Finì à u sicondu postu Apple cù una parte di 25% (aumentu annu di un percentinu), in terzu Xiaomi, chì a so parte era 14% (diminuzione annu di cinque punti percentuali), in quartu Oppo cù una parte di 6% ( senza cambià annu) è i primi cinque più grandi ghjucatori di smartphone in u vechju cuntinente chjude Realme cù una parte di 4% (aumentu annu di dui punti percentuali).

Sicondu Counterpoint, un totale di 2022 milioni di smartphones sò stati spediti à u mercatu europeu in u primu trimestre di u 49, chì hè u minimu da u primu trimestre di u 2013. U mercatu europeu hà sperimentatu sta calata principarmenti per via di carenza di cumpunenti ligati à u coronavirus. pandemia è u cunflittu in corso Russia-Ucraina. A causa di l'inflazione crescente, a spesa di i cunsumatori hè ancu calata. L'analisti di Counterpoint aspettanu ancu chì a situazione peghju in u sicondu trimestre.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.