Chiudi annunziu

In l'ultimi dui anni, Samsung hà riprogettatu assai a so interfaccia d'utilizatore One UI, facendu una di e migliori superstrutture di u sistema. Android. Hà fattu per mezu di cambiamenti graduali per fà chì tuttu pare più cohesionatu è mudernu. Hè sbarazzatu di elementi TouchWiz innecessarii è aghjunghjenu funzioni uniche novi. Ma ci ne manca sempre. 

S Androidem 13 à l'orizzonte, di sicuru Samsung hè ancu travagliatu nantu à l'aghjurnamentu di One UI 5, chì deve esse dispunibule per u publicu generale à a fine di questu annu. À u listessu tempu, duvemu aspittà a versione beta à a fine di u terzu trimestre. L'attuale custruzzione di One UI 4.1 hà tutte e funzioni chì Google hà introduttu in Androidu 12, cusì presenta a vostra propria scelta di u Materiale nantu à a selezzione di culore, include widgets intelligenti, miglioramenti di a camera cumpresa una funzione Magic Eraser simile à a serie Pixel 6, è assai di più. Ma ùn manca ancu queste 5 cose.

Icone di l'applicazioni tematiche in tuttu u sistema 

V Androidùn avemu micca vistu assai funzioni ancu cù 13, ma sapemu chì Google lancia icone di app tematiche in tuttu u sistema. Essenzialmente, dumanda à i sviluppatori d'utilizà icone di culore solidu quandu invianu l'aghjurnamenti di l'app, chì mantenenu i tituli di sviluppatori di terze parti temati in a stessa paleta Material You cum'è u restu di l'interfaccia.

Questu hè diversu da cumu hà travagliatu sta funzione Androidu 12. I culori di l'accentu sò stati limitati à l'applicazioni di Google, facendu chì l'UI pare inconsistente. Fortunatamente, in Androidu 13 cambia, è saria bella se One UI 5 hà pigliatu sta funzione. E parlendu di icone, hè incredibile chì Samsung ùn offre ancu micca un modu per cambià a forma di una icona di l'app in l'interfaccia. A maiò parte di e pelle di a maiò parte di i fabricatori cinesi anu avutu sta funzione standard dapoi qualchì tempu, è in quantu à a persunalizazione di u dispositivu, saria bellu di vede ancu in i telefoni. Galaxy.

Una megliu selezzione di i culori di Material You 

Cum'è avà, a funzione di Paleta di Colori sceglie da i sfondi chì avete stabilitu nantu à u vostru telefunu, cusì avete a capacità di sceglie una paleta di culori basatu solu quelli culori. Una UI 4.1 vi permette di sceglie trà quattru à cinque palette diverse. Tuttavia, u ColorOS 12 di OPPO face un pocu megliu. Permette di sceglie di i soli cinque palette di culori chì sò scelti nantu à u fondu di u telefunu, ma avete ancu l'opzione di sceglie i vostri culori.

Allora s'è vo ùn vulete usà alcuna di l'opzioni offerte, pudete simpricimenti stabilisce u vostru propiu. Questa hè una funzione utile è OPPO hà fattu un bellu travagliu di implementà. In ogni casu, a capacità di stabilisce i vostri culori ùn deve esse un grande prublema, cusì speremu chì vedemu sta opzione.

Modu scuru regulabile 

Micca solu ColorOS, ma ancu OxygenOS 12 o Realme UI 3.0 permettenu di sceglie l'intensità di u modu scuru, cù trè paràmetri dispunibili. U primu hè u modu scuru classicu cù un neru predominante, ma u mediu cambia digià l'interfaccia d'utilizatore à un grisgiu scuru è l'ultimu hà una sfumatura di grisgiu ancu più chjaru, chì hè l'ideale s'ellu ùn ti piace micca un chiaru scuru o luce extra. interfaccia.

Iè, hè un tipu di scunfitta u scopu di u modu scuru, ma avè solu luce o scuru per sceglie ùn hè micca troppu ideale. Inoltre, grisgiu pò esse usatu tuttu u ghjornu. Di sicuru, avemu capitu chì nantu à i schermi OLED, u neru hà aghjustatu un valore in quantu à u risparmiu di a bateria, ma avemu sempre definitamente accoltu sta opzione.

Animazioni più fluide 

Una UI 4.1 hà assai per ellu, ma una zona induve ùn manca micca i so cuncurrenti hè animazioni liscia. Ùn sò micca vicinu cusì liscia cum'è duveranu esse Galaxy S22 Ultra per esse. Basta à mette un telefunu vicinu à ellu da a stessa gamma di prezzu è cù a listessa specificazione è a freccia di rinfrescante di a visualizazione, è hè chjaru per voi subitu. 

In una fila simile, saria apprupriatu s'è Samsung optimized l 'applicazzioni Camera oltri. L'interfaccia stessa hà tutte e funziunalità chì puderebbe vulete, ma cum'è alcune parti di l'interfaccia, ùn si senti micca cusì liscia cum'è i telefoni OS cuncurrenti. Android. In particulare, l'ottimisazione di l'interfaccia d'utilizatore hè in linea cù u dispusitivu Galaxy È relativamente cunsideratu, ancu in u casu di un mudellu Galaxy A53 chì hà un hardware putente è ancu una schermu 120Hz.

Applicazioni di scorrimentu verticale in u menu 

In u 2022, tutti i telefoni cù u sistema l'anu standard Android menu di l'applicazione à scorrimentu verticale, eccettu per Samsung. Una UI 4.1 include ancu u scrolling horizontale di l'applicazioni, è a navigazione trà elli ùn hè più cusì amichevule cum'è in u casu verticale. Se tenete assai app installate, hè simplicemente megliu di truvà li scorrendu constantemente in a panoramica di u titulu di pruvà à truvà a pagina induve si trova u titulu. Ci hè una ricerca, ma ùn hè micca assai còmuda à utilizà nantu à i dispositi cù una pantalla più grande.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.