Chiudi annunziu

Google hà iniziatu à lancià una nova aghjurnazione per a versione web di a so app di videochiamata Google Meet. Porta duie innovazioni pratiche: a funzione PiP (Picture-in-Picture) è a capacità di aghjunghje parechje canali video.

Toccu l'icona di u menù cù trè punti accantu à u buttone appiccà avà mostrarà una nova opzione Open picture-in-picture. Quellu chì si trova in u cantonu in basso à destra di u screnu apre una finestra in miniatura, mentre chì a finestra piena permetterà à l'utilizatore di "trasferisce rapidamente a chjama torna quì" perchè tutti i cuntrolli restanu in questu.

Una finestra PiP flottante in cima di Chrome mostra finu à quattru piastrelle di Google Meet. Ogni flussu nomina ancu a persona è mostra icone di statutu supplementari, mentre chì hè pussibule di silenziu o silenziu rapidamente u video, finisce a chjama, o torna à a pantalla completa.

Google Meet ora permette ancu di pinà parechji canali video invece di solu unu. Questu dà à l'utilizatori più flessibilità in mischjà e persone è u cuntenutu è li permette di persunalizà a visualizazione per adattà megliu à a riunione attuale. Google hà cuminciatu à liberà a nova aghjurnazione ieri è duverebbe ghjunghje à tutti l'utilizatori in i ghjorni o settimane à vene.

U più lettu d'oghje

.