Chiudi annunziu

Ultimamente, Netflix hà avutu qualcosa chì ùn hà mai sperimentatu prima. Per a prima volta, u numeru di abbonati hà cuminciatu à calà. Quelli di unu di i più grandi servizii di streaming partenu principarmenti per via di a piccula offerta di serie urigginali è i prezzi sempre crescente. A situazione ùn hè micca aiutata da certi cuntruversi ligati à u cuntenutu. Si dice dunque chì a piattaforma cunsiderà una rivalutazione di a so strategia di trasmissione attuale.

Netflix secondu u situ CNBC cunsidereghja novi strategie di trasmissione, una di e quali hè di trasfurmà da a so pratica di trasmissione attuale di trasmette tutte e stagioni di una serie in una volta à liberà un episodiu à settimana. Quandu a piattaforma libera novi stagioni di i so spettaculi, generalmente libera tutta a "cosa" in una volta, cusì l'utilizatore hà accessu à tutti l'episodi in u ghjornu di a premiere. U spettaculu pò dunque esse vistu in un "colpu". Servizi di streaming cumpetitivi cum'è Disney +, piglia un approcciu sfarente: liberanu un episodiu ogni settimana, simili à a televisione di trasmissione. Mentre sta strategia ùn vi permette micca di fighjà tuttu u spettaculu in una volta, limita i spoilers è incuragisce a ghjente à parlà più longu.

Finu à avà, Netflix hà attaccatu à una strategia di liberà tuttu in una volta per e so produzioni originali. U so più grande cambiamentu in questa pratica era spliting the seasons in dui; l'ultimu hà fattu questu cù a quarta stagione di a so serie emblematica Stranger Things, cù a prima parte in premiere u 27 di maghju è a seconda parte esse liberata u 1 di lugliu. Solu u tempu dirà se a piattaforma cambierà in realtà à un mudellu di episodiu settimanale, ma date e circustanze, seria una mossa più chè logica per questu. Sta settimana, un grande competitore Netflix hè ghjuntu in a Repubblica Ceca in forma di u serviziu Disney +. Se vulete sapè più nantu à a piattaforma è a so offerta, truverete tuttu quì.

U più lettu d'oghje

.