Chiudi annunziu

Sembra chì Samsung hà pensatu à spedinu duie volte più di telefoni flessibili di 4a generazione à u mercatu globale cum'è quellu attuale. Sicondu un rapportu da a Corea di u Sudu, hà specificamente stabilitu un scopu di spedinu un totale di 15 milioni di unità Galaxy Da Fold4 a Da Flip4.

I prossimi smartphones plegabili di u giant coreanu sò previsti per esse presentati in Aostu è lanciati à a fine di u stessu mese. Samsung data esatta ancora ùn hà micca cunfirmatu, Qualchi tempu fà solu menzionatu a seconda mità di l'annu, ma sicondu u famosu leaker Jon Prosser, a presentazione di i telefuni avarà da u 10 d'Aostu, è in i mercati selezziunati seranu in vendita da u 26 d'Agostu.

Sicondu u situ web di Korea IT News, Samsung vole furnisce un totale di 15 milioni di unità à u mercatu Galaxy Z Fold4 è Z Flip4. Hè duie volte più di l'attuale generazione "bender" speditu. U situ web aghjusta chì a cumpagnia s'aspittava chì e spedizioni à u nivellu per a prossima generazione, cù a vendita di u quartu Fold stabilitu per superà quelli di u so fratellu (u cuntrariu era veru per a generazione attuale). In u primu trimestre di questu annu, u mercatu di smartphone plegabile hà vistu 2,22 milioni di spedizioni, un aumentu massivu di 571% annu à annu. U terzu Flip "bite off" 51% di questu, mentri (secondu in ordine) Fold3 20%. Ma tuttu u mercatu di u telefuninu hè attualmente attraversu una crisa, dunque a quistione hè se sti piani sò troppu grandiosi. Ma hè vera chì una cosa hè di purtà è un altru di vende.

telefoni Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.