Chiudi annunziu

Durante u so avvenimentu tradiziunale di Geeked Week, Netflix prova chì si preoccupa ancu assai di i gamers trà i so abbonati. In più di l'intruduzioni di una nova serie basata nantu à i temi di i video games, ci era ancu un turbulente di annunzii di novi tituli chì u giant streaming intende offre in a so applicazione mobile. Grazie à un abbonamentu à u serviziu, puderete ghjucà una grande selezzione di ghjochi di diversi generi in u futuru. À u listessu tempu, ùn ci sò micca questioni di livellu B. In più di i tituli chì adattanu i marchi di Netflix stessu, in un futuru vicinu avete ancu l'uppurtunità di pruvà prughjetti indipendenti premiati. A cumpagnia hà riassuntu a lista di tutti i video games in u video liberatu.

A lista di tituli hè abbastanza longa. À u listessu tempu, basta à fighjà un ochju à certi di elli, è ùn ne avete mancu nutatu. Ma a più grande sorpresa hè sicuramente l'annunziu di l'acquistu di diritti esclusivi per u prossimu ghjocu da u studiu Ustwo Games. L'autori di u maravigghiusu Monument Valley anu accunsentutu cù Netflix chì pudete ghjucà a so strategia tattica Desta: The Memories Between in i telefoni solu cù a so applicazione. U titulu si tratta di paragunà sè stessu cù e vostre emozioni ghjucendu à un ghjocu di ballu di sognu fittizio. U tema sona un pocu stranu, ma i sviluppatori sperimentati ponu esse fiducia.

In più di sta nutizia, avemu ancu indicà duie gemme indipendenti in a rivista video - l'avventura surreale Kentucky Road Zero è a narrativa Before Your Eyes, chì cuntrollate lampendu l'ochji. Altri tituli verificati include Oxenfree, Spiritfarer o Reigns: Three Kingdoms. À u listessu tempu, ùn si tratta micca di revelà tuttu ciò chì Netflix pensa à aghjunghje à a piattaforma. À a fine di l'annu, duverebbe offre più di cinquanta ghjochi diversi per streaming in a so applicazione.

Pudete truvà ghjochi Netflix direttamente in a so app streaming quì

U più lettu d'oghje

.