Chiudi annunziu

Dui cose anu vistu una crescita splusiva durante a pandemia di coronavirus: Chromebooks è Zoom. Ma avà Google hà annunziatu chì chjuderà Zoom per i Chromebooks in Aostu.

L'app era dispunibule per parechji anni è furnisce un accessu simplice à e riunioni "Zoom", ma senza funzioni supplementari. In quantu à a maiò parte di elli, l'app hè stata severamente limitata è nisuna aghjurnazione hè stata liberata per un bellu pezzu.

 

U mutivu chì l'app hè chjusu hè perchè hè custruitu nantu à tecnulugia obsoleta. Questu hè perchè hè una applicazione "tradiziunale" per Chrome, chì ùn hè micca pertinente per parechji anni. In questu cuntestu, ricurdemu chì Google hà annunziatu in Aostu 2020 chì finisce gradualmente l'applicazioni Chrome in tutte e piattaforme. Per Windows, u supportu Mac è Linux hè finitu esattamente un annu fà. Da questu mese, Google finisce ancu u supportu per queste app per Chrome OS.

Cum'è un sustitutu, l'utilizatori di Chromebook ponu aduprà una app Zoom per Chrome - PWA (PWA sta per Progressive Web App) chì hè stata lanciata l'annu passatu. Hè una versione megliu equipata di u tìtulu originale chì funziona in modu simile à a versione pro Windows è macOS. Havi una interfaccia d'utilizatore familiare è offre funzioni avanzate cum'è sfocatura di fondo.

U più lettu d'oghje

.