Chiudi annunziu

U nome di Daniel Lutz hè statu parlatu cun rispettu in l'industria di u ghjocu per un bellu pezzu. Lutz hà travagliatu cum'è direttore creativo di e grandi reimaginazioni di e famose marche di Square Enix in a forma di Hitman GO è Tomb Raider GO. Tuttavia, hà iniziatu a so carriera di sviluppu parechji anni prima di unisce à una grande casa editrice. Puderete avè ghjucatu à i so prughjetti indipindenti precedenti, cum'è u puzzle speeders Colorblind o Monospace. Ma avà u talentu sviluppatore si cuncentra nantu à a so liberazione rapida, una variazione originale di u generu di ghjocu di difesa di a torre, Isle of Arrows.

À u listessu tempu, hè un prughjettu relativamente ambiziosu. Lutz hà sviluppatu u ghjocu cum'è tutti i so prughjetti precedenti sottu u moniker Nonverbal, è Isle of Arrows hè destinatu à i PC in più di i dispositi mobili. Nant'à e duie piattaforme, serà un novu sguardu à u generu digià sperimentatu. U ghjocu mischja elementi di gameplay roguelike cun un livellu aumentatu di casualità grazia à l'usu di un mazzo di carte per custruisce i vostri bastioni difensivi contr'à ondate di nemici.

Comparatu à l'altri tituli in u generu, Isle of Arrows vi limiterà principalmente cù e carte dispunibili. Leccate ogni volta da u ponte, cù l'opzione di pagà una piccula quantità di valuta in u ghjocu per scambià unu di elli. U ghjocu prumette trè campagne cù edifici unichi, sfide di ogni ghjornu è un modu infinitu. Isle of Arrows ùn deve micca Android ghjunghje durante l'estate. Pudete vede ciò chì pare in u video sopra.

U più lettu d'oghje

.