Chiudi annunziu

À a mità di questu mese, u serviziu di streaming hè ghjuntu in a Repubblica Ceca Disney +. Ma se vulete fighjà serie è filmi nantu à u vostru smartphone, avete altre opzioni chì l'applicazioni di serviziu di streaming. Alcune stazioni televisive ceche offrenu ancu i so tituli.

TV gratis

Free TV hè una app per Android, chì vi permette di fighjulà stazioni TV ceche selezziunate, sia publica sia privata, gratuitamente. Ùn avete micca bisognu di pagà abbonamenti o altre tariffi in l'app - a visualizazione libera hè cundiziunata à a presenza di publicità. Hè à voi chì sta "tassa" per a visualizazione libera hè accettata per voi. I creatori di l'applicazione ùn ponu ancu guarantisci a dispunibilità 100% di tutti i canali.

Scaricate nantu à Google Play

VOYO.cz

In l'applicazione VOYO.cz truverete cuntenutu standard è bonus da stazioni di trasmissione TV Nova. Quì pudete fighjulà emissioni in linea di e stazioni TV rispettive, ma ancu prugrammi da l'archiviu, trasmissioni sportive è altri cuntenutu. Per i novi utilizatori, l'applicazione VOYO.cz hè gratuita per sette ghjorni, l'abbonamentu hè 159 curone per mese.

Scaricate nantu à Google Play

iPrima

L'applicazione iPrima hè un archiviu virtuale di prugrammi da a stazione televisiva Prima. Quì pudete gode di a visualizazione gratuita di u cuntenutu, interspersed with ads, o avè l'annunzii eliminati cum'è parte di u vostru abbonamentu. iPrima offre a capacità di salvà prugrammi, ricerca, fighjate da l'archiviu è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

iBroadcasting di a televisione ceca

Sè site trà i fan di e trasmissioni televisive ceche, apprezzerete sicuramente l'applicazione iVyslíání. Hè cumplettamente gratuitu, senza annunzii, è offre à tempu un archiviu cumpletu di prugrammi TV cechi è a pussibilità di fighjà e so trasmissioni in diretta (se u copyright è altre cundizioni permettenu). L'applicazione hà subitu cambiamenti maiò è migliurà questu annu, è offre, per esempiu, a capacità di circà o aghjunghje prugrammi à i preferiti.

Scaricate nantu à Google Play

MALL.TV

MALL.TV hè una televisione Internet chì offre assai prugrammi interessanti nantu à a cucina, u sport, a cultura o ancu da u campu di i casi criminali veri. L'applicazione MALL.TV hè gratuita è, in più di vede cum'è tali, offre l'opzione di salvà video, notificazioni per novi episodi di i vostri spettaculi preferiti o ancu di visualizazione offline.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.