Chiudi annunziu

Comu vi ricordate, u prossimu smartwatch di Samsung hà avutu a so manu a settimana passata Galaxy Watch5 certificazione FCC. In particulare, si trattava di varianti cù Wi-Fi. Avà e varianti LTE anu ricivutu a stessa certificazione.

E varianti LTE sò listati in a basa di dati FCC sottu i numeri di mudelli SM-R905, SM-R915 è SM-R925. SM-R905 denota u mudellu di basa (taglia 40mm), SM-R915 a so versione 44mm, è l'SM-R925 pare esse u mudellu. Galaxy Watch 5 Pro (taglia 46 mm).

A variante SM-R905 deve esse dispunibule in neru, oru rosatu è argentu, u SM-R915 in neru, argentu è zaffiro è u SM-R925 in neru è argentu. Nè di questi nè a variante Wi-Fi ùn deve avè una bisellu rotante.

Galaxy Watch5 apparentemente avè un display OLED, resistenza secondu u standard IP, un sistema operatore Wear OS 3, batterie più grande (a capacità hè 40 mAh per a versione 276mm, 44 mAh per a versione 397mm è 572 mAh per u mudellu Pro), tutti i sensori per u monitoraghju di a cundizione fisica, è ci hè una chance chì eventualmente anu ancu avè. un sensoru per a misurazione di u pesu di u corpu temperatura. Inseme cù i prossimi telefoni flessibili di Samsung Galaxy Z Fold4 è Z Flip4 serebbe statu introduttu in Aostu è mette in vendita u listessu mese.

Orologi Galaxy Watch4 pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.