Chiudi annunziu

Pocu pocu fà, avemu infurmatu chì i prossimi telefoni flexibuli Samsung Galaxy Da Fold4 è Z Flip4 deve avè menu visibili groove. Avà una stampa hà penetratu in l'onde chì a prova per i primi citati.

Leaker rispettatu Ice universu nantu Twitter hà publicatu duie foto chì mostranu una tacca nantu à a visualizazione flessibile interna di u terzu è u quartu Fold. Digià à u primu sguardu, hè nutatu chì a tacca nantu à a visualizazione di u Fold di a prossima generazione hè menu pronunzianu chì a tacca nantu à a visualizazione di i "trè".

Sfurtunatamente, ùn pudemu micca vede u restu di u Fold4 in a foto pertinente, è e duie imagine sò un pocu sfocate, cusì ùn ponu micca ghjudizii definitivi à questu puntu. Tuttavia, almenu suggerenu chì Samsung migliurà a so tecnulugia di visualizazione flessibile è u sustrato UTG per dà a visualizazione una superficia più liscia, chì hè definitivamente grande, postu chì a tacca hè a critica più cumuna di u fattore di forma flexible di Samsung.

Circa u prossimu Fold da parechji precedenti fughe sapemu digià praticamenti tuttu, avemu solu bisognu di ritratti chì l'avessi mostra in tutta a so bellezza. Inseme cù clamshell "bender" Galaxy Z-Flip4 serebbe presentatu in Aostu è andarà in vendita u stessu mese.

telefoni Samsung Galaxy Pudete cumprà z quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.