Chiudi annunziu

Alza aumenta u numeru di trasportatori chì utilizanu a rete AlzaBox per a consegna di pacchi. Dopu a prova pilota, a cumpagnia DPD hè cunnessa in tutta a Repubblica Ceca è in Slovacchia. Sta cooperazione permette à i clienti di u trasportatore di pacchi di gode di un metudu di consegna conveniente.

Alza hà accoltu un altru cumpagnu, u trasportatore di pacchi DPD, à a so piattaforma di scatula di consegna aperta. "Semu assai felici chì, dopu a prova pilotu, DPD hà unitu à tutta a reta di AlzaBox à u principiu di maghju in Slovacchia è avà ancu in a Repubblica Ceca è hè diventatu u nostru prossimu cumpagnu esternu impurtante. Cridemu chì sta forma di cooperazione hè u futuru di a consegna, quandu a capacità di una scatula serà pienamente utilizata da parechji fornituri ", dice Jan Moudřík, direttore di espansione è facilità in Alza.cz, aghjustendu: "Ancu avà, terzu- pacchetti di partiti in u numeru di millaie di pezzi per ghjornu custituiscenu una parte significativa di u voluminu tutale di spedizioni mandati via AlzaBoxy. Dui terzi di i pacchetti consegnati sò sempre spedizioni da l'e-shop Alza.cz, ma à questu ritmu u rapportu cambierà significativamente in u futuru prevedibile ".

Attualmente, i spedizioni di terze parti contanu finu à u 30% di i pacchetti consegnati in questa reta. Tuttavia, AlzaBoxes in a Repubblica Ceca, Slovacchia è Ungheria anu una capacità di consegna mensile finu à 5,5 milioni di pacchetti, è questu numeru hè ancu in constantemente crescente. Sicondu un sondaghju di i clienti di e-shop, dui terzi di quelli intervistati consideranu AlzaBox cum'è u metudu di trasportu più populari, principalmente per via di flessibilità di tempu, simplicità è rapidità di consegna. In i zoni di Praha-východ, Nymburk, Karviná, Teplice, Sokolov, Kutná Hora, Rokycany è Beroun ci hè un interessu enormu in stu tipu di spedizione, più di 70% di i spedizioni vanu à i scatuli quì.  "Questu cunfirma a nostra supposizione chì i scatuli di dispensazione sò una soluzione logistica ideale grazia à a so cunvenzione è a flessibilità di u tempu chì permettenu à i clienti", aghjusta Moudřík. "A so popularità cuntinueghja à cresce trà i clienti, è ancu trà i trasportatori, chì cusì allarganu l'opzioni di spedizione per i so clienti", cuncludi.

Ampliendu a so reta di partenarii, Alza.cz travaglia per fà e so scatole di spedizione una parte integrante di l'infrastruttura urbana intelligente è cuntribuisce à migliurà a qualità di vita di i residenti in u so circondu, in particulare in i cumuni più chjuchi. In questu modu, a capacità di consegna creata ùn hè micca solu aduprata à u massimu, ma ancu a carica di trafficu, u smog è u rumore sò ridotti.  Alza hè statu u primu à offre a capacità gratuita di scatuli di consegna à l'iniziu di a pandemia di coronavirus à a cumpagnia di logistica Zásilkovna. Altri partenarii cunnessi à a reta AlzaBox include Rohlík.cz è Slovak Parcel Service.

L'offerta di vendita di Alza.cz pò esse truvata quì

U più lettu d'oghje

.