Chiudi annunziu

L'autoritratti dominanu sempre e nostre galerie, ch'ella sia da un viaghju casuale chì documenta un locu visitatu (cun ​​noi), una reunione cù l'amichi è a famiglia, una vacanze o una festa imminente. Parechje persone preferanu sempre a camera frontale di u telefunu, è questu hè perchè a so tecnulugia hè sempre megliu. Se vulete cunsiglii per piglià u selfie perfettu, eccu 8 cunsiglii. 

Basta mette a camera à u fronte di sicuru ùn vi farà micca un fotografu megliu. Hè dunque cunsigliatu di ammaistrà almenu i principii di piglià l'autoritratti, chì vi purtemu quì.

Un puntu di vista 

Mantene u vostru telefuninu up, chin down, è pruvate diverse anguli da a diritta è a manca finu à truvà quellu chì vi cunvene. Una foto di una faccia da un soffitu hè u peghju. Ùn hè micca sempre necessariu di fighjà attentamente in a camera. Ùn l'avvicinate micca troppu, perchè u puntu focale farà a vostra faccia più rotonda, risultante in un nasu più grande.

Principalmente naturalmente 

Se pigliate un selfie cù un surrisu falsu, ùn importa micca ciò chì a scena è a cumpusizioni di a foto stessu serà, perchè u risultatu ùn pare micca naturali. In particulare allora i vostri amichi è a famiglia sanu chì u vostru surrisu hè falsu. Allora siate voi stessu, perchè una faccia di denti ùn hè micca un requisitu per un selfie.

Di fronte à a fonte di luce 

Qualunque sia u vostru dispositivu, hè sempre una bona idea di avè una fonte di luce davanti à voi - vale à dì, per illuminà a vostra faccia. Questu hè solu perchè s'ellu porta nantu à a spalle, a vostra faccia serà in ombra è dunque troppu scura. In u risultatu, i ditagli apprupriati ùn si distingueranu è u risultatu ùn serà micca piacevule. In questu casu, ancu attentu, soprattuttu in l'internu, per ùn ombreghjate micca da a fonte di luce cù a manu chì tenenu u telefunu è evite e brusgiate chì a fonte di luce pò causà.

Camera

Flash di u screnu 

L'illuminazione cù a luminosità massima di u screnu hè piuttostu limitata in i telefoni mobili. L'usu di sta funzione hè assai specificu, è ùn hè veramente micca assai adattatu se vulete piglià selfies di notte. I risultati ùn sò micca piacevuli in tuttu. Ma quandu pudete aduprà sta funzione hè in u backlight, chì hè in relazione cù u passu precedente. Se ùn ci hè micca altru modu è a fonte di luce deve esse veramente daretu à voi, allura u lampu di u screnu pò illuminà a vostra faccia almenu ligeramente.

lampu

Liberazione di l'otturatore di a camera 

Tenendu u telefuninu cù una manu, pusendu davanti à ellu, è sempre pressu u buttone di l'otturatore nantu à a visualizazione hè un pocu difficiule è quasi impussibile in i telefoni più grande. Ma ci hè un trucu simplice per fà piglià selfie più piacevule. Just appughjà u buttone vulume. Ùn importa micca s'ellu hè in cima o in fondu. Andà à Settings camera è selezziunate quì I metudi di fotografia. Giustu in cima avete una opzione per i buttoni, cusì quì avete solu avè Pigliate una foto o caricate. Quì sottu truverete una scelta Mostra palma. Quandu sta opzione hè attivata, se a camera detecta a palma di a manu, pigliarà una foto senza pressu u buttone di l'otturatore. Nant'à i dispositi chì supportanu u S Pen, pudete ancu piglià selfie cun ellu.

Salvà selfie cum'è anteprima 

Tuttavia, i paràmetri ocultanu una opzione in cima Salvà selfie cum'è anteprima. Questa opzione permette di salvà selfie è video selfie cum'è appariscenu in a vista previa nantu à a visualizazione, vale à dì senza flipping. Hè ideale per piglià una foto in i dui casi è poi sceglie quale opzione per utilizà.

Selfie cum'è in anteprima

Modu wide-angle 

S'ellu hè cunvenutu per ottene un grande gruppu di persone in un colpu, hè ideale per utilizà un colpu largu - se u vostru dispositivu hà. Hè simbolizatu da una icona sopra u trigger. Quellu di a diritta hè destinatu più per l'autoretratti cù una persona, quellu di a manca, cù duie figure, hè ghjustu per i gruppi. Basta à toccu è a scena scenderà in modu chì più participanti ponu mette nantu à questu.

Modu di ritrattu 

Di sicuru - ancu e camere selfie sò capaci di sbulicà piacevule u sfondate, chì hè curatu da u modu di ritrattu. Ma in questu casu, tenete in mente chì tuttu hè di voi, micca esattamente ciò chì succede daretu à voi, perchè ùn serà micca visibile in a foto in modu di ritrattu. Ma ci hè sempre a pussibilità di determinà l'intensità di u sfocatura, è ancu allora ùn ci hè micca mancanza di un paràmetru largu di a scena. Comu pudete vede in a galleria sottu, Portrait, invece, nasconde un fondo senza interessu.

U più lettu d'oghje

.