Chiudi annunziu

Samsung ùn hè micca straneru à longu battaglie legali, è a so divisione di visualizazione in u so paese d'origine hà avà marcatu una vittoria maiò. A Corte Suprema l'hà assolta di l'accusazione chì avia arrubatu a tecnulugia OLED da u so rivale lucale, LG Display. A disputa legale trà Samsung Display è LG Display durò sette anni. L'ultime hà dichjaratu chì a divisione di display di Samsung arrubbava a so tecnulugia OLED. Tuttavia, a Corte Suprema di Corea di u Sud hà avà cunfirmatu una decisione di a corte d'appellu chì hà trovu a divisione innocente.

A demanda hè stata presentata contr'à u CEO di u fornitore LG Display è quattru impiegati di Samsung Display. Un anzianu esecutivu era suspettatu di sparghje a so tecnulugia OLED Face Seal à l'impiegati di a divisione Samsung attraversu documenti cunfidenziale. A "fuga" duveria accadutu digià in u 2010, trè o quattru volte. OLED Face Seal hè una tecnulugia di sealing and bonding sviluppata da LG Display chì migliurà a vita di i pannelli OLED impediscendu chì l'elementu OLED entra in cuntattu cù l'aria. LG Display hà citatu u sicretu cummerciale di Corea è e lege di cumpetizione sleale in a causa.

Durante u prucessu, l'enfasi era nantu à se i documenti filtrati eranu veramente sicreti cummerciale. In u prucessu iniziale, sò stati cunsiderati sicreti cummerciale, per quessa chì u capu di u fornitore di LG Display è quattru impiegati di Samsung Display sò stati cundannati à prigiò. Tuttavia, sò stati tutti assolti in a corte d'appellu. U tribunale hà truvatu chì i documenti filtrati cuntenenu informace, chì eranu digià cunnisciuti in l'industria da i travaglii di ricerca.

U tribunale hà ancu indicatu chì a tecnulugia sviluppata da LG Display era "cumbugliata" cù u fornitore, facendu difficiuli di distingue bè trà i dui. In quantu à l'impiegati di Samsung Display, ùn era micca chjaru chì anu pruvatu à ottene infurmazione cunfidenziale, secondu a tribunale informace Intentu. Samsung Display è LG Display ùn anu micca cummentatu annantu à a materia, ma hè chjaru chì questu hè una grande vittoria per Samsung annantu à unu di i so più grandi rivali lucali.

U più lettu d'oghje

.