Chiudi annunziu

A divisione di visualizazione di Samsung Display furnisce Apple per a gamma iPhone 14 decine di milioni di pannelli OLED. U situ web hà infurmatu nantu à questu Korea IT News. Sicondu ellu, u cuntrattu hè statu inizialmente datu à a cumpagnia chinesa BOE, ma per via di cambiamenti in u disignu, hà avutu da retrocede da u cuntrattu. Hè da esse rimpiazzatu da Samsung Display, chì si dice chì furnisce u giant tecnologicu di Cupertino cù circa 80 milioni di pannelli OLED per i prossimi iPhones.

A produzzione di massa di pannelli OLED hè prevista per inizià in u terzu trimestre di questu annu. iPhone 14 deve esse introduttu digià in settembre è deve esse in vendita dopu. In ogni casu, hè pussibule chì per via di a crisa in corso in a catena di supply chain, quelli chì sò interessati anu da aspittà un pocu più. Samsung Display hè dettu per esse standard iPhone 14 è mudellu iPhone U 14 Plus hà da spedinu cù 38 milioni di pannelli OLED, cù u restu prevista per cascà nantu à mudelli iPhone 14 Per a iPhone 14Pro Max.

Samsung Display hè ancu u fornitore di pannelli OLED per i prossimi smartphones plegabili di Samsung, ie Galaxy Z Fold4 è Z Flip4. In quantu Apple, ùn hà ancu introduttu nisun "puzzle" à u mercatu è apparentemente ùn hè micca troppu pressatu: farà cusì à u più prestu in u 2025 (è presuntamente copie tecnulugia di visualizazione da u terzu Fold).

U più lettu d'oghje

.