Chiudi annunziu

Qualche settimana fà, a Cummissione Europea è u Parlamentu accunsenu à l'adopzione di una lege chì ubligarà i pruduttori di l'elettronica di cunsumu, vale à dì smartphones, à aduprà un connettore standardizatu. A lege hà da esse in vigore in 2024. L'iniziativa avà pare avè trovu una risposta in i Stati Uniti: i senaturi americani a semana passata anu mandatu una lettera à u Dipartimentu di u Cummerciu chì li urgeu à introduci una regula simile quì.

"In a nostra sucetà sempre più digitalizzata, i cunsumatori spessu anu da pagà per novi caricatori è accessori specializati per i so diversi dispositi. Ùn hè micca solu un inconveniente; pò ancu esse una carica finanziaria. U cunsumadore mediu pussede circa trè caricatori di telefuninu, è circa u 40% di elli dicenu chì ùn anu micca pussutu carica u so telefuninu in almenu una occasione perchè i caricatori dispunibili ùn eranu cumpatibili ". hà scrittu Senatori Bernard Sanders, Edward J. Markey è Senatore Elizabeth Warren, frà altri, in una lettera à u Dipartimentu di Cummerciu.

A lettera si riferisce à u prossimu regulamentu di l'UE, secondu chì i pruduttori di l'elettronica di u cunsumu seranu obligati à include un connettore USB-C in i so dispusitivi da 2024. È sì, principarmenti cuncernarà l'iPhones, chì tradiziunale utilizanu u connector Lightning. A lettera ùn dice micca direttamente USB-C, ma se u dipartimentu di i Stati Uniti decide di vene cun una lege simili, stu portu allargatu hè prupostu cum'è una scelta ovvia. Apple hè stata longa cuntrariu contru à u muvimentu à USB-C per iPhones, malgradu usannu lu per i so altri dispusitivi. In u casu di l'iPhones, sustene chì "impederà l'innuvazione". In ogni casu, ùn hà mai elaboratu nantu à cumu un certu portu hè in relazione à l'innuvazione, postu chì ùn hà micca innuvatu più dopu a so introduzione in l'iPhone 5.

U più lettu d'oghje

.