Chiudi annunziu

Uni pochi settimane fà, avemu infurmatu chì Google hà da chjude l'app per u bonu prestu Android Car per i schermi di u telefunu. Hè accadutu avà è Android A vittura hè dunque dispunibule solu per i display di vittura.

Quandu Google l'app Android Lanciata in u 2015, a vittura era dispunibule sia per i vitture cumpatibili sia in una versione per l'usu nantu à u screnu di u smartphone. Sta versione intitulata Android Auto per i schermi di u telefuninu, a cumpagnia hà iniziatu à finisce l'annu passatu per i dispositi chì funzionanu Androidnantu à 12 è sopra, mentre chì nantu à i dispositi cù versioni più bassu di u sistema, hà guardatu. À u principiu di ghjugnu, u giant tecnulugicu americanu annuncia chì prestu finisce per tutti l'utilizatori. È quellu ghjornu "D" hè accadutu u 21 di ghjugnu.

A funzione Google Assistant Driving Mode, chì Google hà introduttu in 2019 (in ogni modu, hà vistu solu una implementazione più larga l'annu passatu), hè un sustitutu per l'applicazione più recente. In fatti, ùn hè micca un sustitutu in u veru sensu di a parolla, perchè a funzione da Android Auto per i schermi di u telefuninu hè assai diversu, ma cumpiendu u so scopu. Tuttavia, parechji utilizatori prubabilmente mancaranu l'interfaccia d'utilizatore simplice è amichevule per u cuntrollu è a simplicità generale di l'applicazione recentemente discontinuata.

U più lettu d'oghje

.