Chiudi annunziu

I lettori MP3 sò diventati un pocu obsoleti, o almenu sò digià prudutti destinati à una gamma più chjuca di utilizatori. Ancu a sucetà Apple hà discontinuatu u so iPod touch prima di questu annu, postu chì u smartphone hè diventatu u dispusitivu primariu per sente a musica. Samsung hè ben cunuscenza di questu, aghjunghjendu alcune funzioni intelligenti di l'audio cum'è Volume Monitor à i so smartphones One UI. 

Cum'è u nome di a funzione suggerisce, questu strumentu traccia i vostri abitudini d'ascolta di musica è u livellu di voluminu è furnisce un spartimentu di ogni ghjornu è settimanale, è ancu avvisi. L'obiettivu hè di prutezzione di l'arechje, postu chì l'ascoltu longu di musica à un voluminu altu pò avè un effettu negativu nantu à a vostra audizione.

Cumu accende u Monitor di Volume 

  • Apri lu Settings. 
  • sceglie Benessere digitale è cuntrollu parentale. 
  • Se vi sò presentati l'opzioni per cambià à Benessere Digitale o Cuntrolli parentali, selezziunate u primu. 
  • Scroll down and tap on Monitor di volume. 
  • Selezziunà u menu in cima à destra trè punti. 
  • Sceglite una opzione Aduprate u monitor di voluminu. 
  • Attivate l'opzioni Zapnutu a Avvisu di prutezzione di l'audizione. 

A funzione di Monitor di Volume furnisce un spartimentu di ogni ghjornu è settimanale di i livelli di volume chì avete utilizatu mentre ascolta a musica. In a vista di ogni ghjornu, pudete cliccà nantu à e barre di carta individuali per avè infurmazioni più dettagliate informace circa i livelli di sonu è u tempu chì avete passatu à sente a musica à u voluminu specificatu durante u ghjornu. 

Cliccando su "i"In l'angulu superiore dirittu pudete uttene informace nantu à a prutezzione di l'audizione è i cunsiglii di l'Organizazione Mondiale di a Salute in quantu à a voce. Questu hè chì l'esposizione ripetuta à i soni sopra 80 dB pò dannà l'audizione, per quessa avete i livelli di voluminu è i tempi per quale hè "sicuru" per esse esposti à elli. I soni sottu 70 dB sò allora cunsiderati sicuri, indipendentemente da u tempu di esposizione. Per megliu risultati, dice chì duvete aduprà cuffie Galaxy Buds o quellu chì vene cù u telefunu.

Cuffie Galaxy Per esempiu, pudete cumprà Buds quì

U più lettu d'oghje

.