Chiudi annunziu

Samsung hà sviluppatu u simulatore di corsa in cullaburazione cù Advanced SimRacing, chì dice chì porta i simulatori di corsa à u prossimu livellu. Di sicuru, questu hè grazia à trè schermi 65" cù una risoluzione 8K, chì hè circa quattru volte più altu di i simulatori standard. 

"Un simulatore di corsa hè solu efficace quant'è a tecnulugia aduprata per simulà a realità, è i nostri novi schermi Samsung Neo QLED 8K offrenu a qualità d'imaghjini incredibilmente realistica necessaria per una sperienza di ghjocu veramente immersiva." disse Pat Bugos, vicepresidentu senior di a divisione di l'elettronica di u cunsumu di a cumpagnia Samsung Canada 

Per fà chì u simulatore risponde à i bisogni di i veri motorsporti di tutti i prufessiunali, Samsung hà ancu collaboratu cù u corridore prufessiunale canadianu Daniel Morad. Hè ancu un entusiasta di tecnulugia è streamer di simulazione di corsa, è a so gamma di cumpetenza l'hà fattu idealmente adattatu per aiutà à presentà l'ultimu simulatore di corsa.

"I simulatori sò stati un strumentu essenziale in a mo furmazione di corsa annantu à l'anni è hè eccitante per vede chì a tecnulugia di Samsung migliurà ancu di più quella sperienza". hà dettu. "In più di una furmazione utile per a mo prossima corsa, u simulatore Samsung Neo QLED 8K furnisce ancu una sperienza di ghjocu incredibile chì hè notevolmente vicinu à a realtà". Morad aghjunse.

U simulatore di corsa Samsung Neo QLED 8K hè statu sviluppatu in risposta à a crescente popularità di i ghjoculi, in particulare quelli di corsa. Infatti, in u 2020, a vendita di video games hà superatu l'industria di u filmu glubale è l'industria sportiva nordamericana cumminata, cù un quartu di i ghjucatori chì chjamanu a corsa cum'è u so generu preferitu. U simulatore hè fattu di materiali premium è presenta pedali di qualità prufessiunale è un volante chì vibra cù feedback simulatu. Inoltre, quandu hè cumplementatu cù a soundbar Samsung Q990B, tuttu u set furnisce un sonu multidimensionale cum'è parte di una sperienza cumpleta stupente.

Grazie à a tecnulugia Quantum Matrix Pro, Samsung Neo QLED 8K mostra i dettagli di u ghjocu in spazii scuri è luminosi, ancu più nitidi di i schermi di monitor 4K tipicamente usati in simulatori prufessiunali. Inoltre, u Neo Quantum Processor 8K hà una intelligenza artificiale 8K brillanti per l'upscaling, chì hè cumplementatu da 20 reti neurali multi-mudelli. Se vulete pruvà a linea, pudete, basta à truvà u vostru modu à Toronto è a Samsung Experience Store.

Pudete cumprà televisioni 8K quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.