Chiudi annunziu

Samsung hà publicatu un novu annunziu in a forma di un cortu filmu inspiratu da a serie Netflix Stranger Things per mostrà à u mondu e capacità avanzate di u modu Nightography attivatu Galaxy S22 Ultra. U video rende tributu à a serie di successu è avà quasi cultu, utilizendu scatti verticali pigliati da e camere principali di u "ammiraglia" attualmente più equipatu di u giant coreanu di smartphone.

L'annunziu, intitulatu Make STRANGER Nights Epic, mostra specificamente u sensoru primariu 108MPx di S22 Ultra in azione, chì presenta pixel 2,4μm è funzioni avanzate di AI per catturà video nitidi in cundizioni di poca luce. U video hà u scopu di avè un sensu simili à a famosa serie Netflix, è ligami u tema di Nightography à l'avvenimenti di a quarta stagione.

U sistema fotograficu principalu di l'Ultra attuale include un sensoru di 108MPx è un sensoru ultra-largu. Questi sò cumplementati da una lente telephoto 10MPx è una lente periscopica 10MPx.

Samsung cuntinueghja à migliurà a camera di u telefunu dopu u so lanciu. L'aghjurnamentu di ghjugnu hà purtatu megliurenze à a nitidezza, u cuntrastu, l'usu di a memoria per a registrazione di video o u rendimentu in modu di ritrattu, frà altri.

telefoni Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 quì

U più lettu d'oghje

.