Chiudi annunziu

Meno di un annu dopu chì Samsung hà lanciatu u primu 200MPx in u mondu sensoru di foto, hà digià introduttu u so secondu sensoru cù questa risoluzione. Hè chjamatu ISOCELL HP3, è sicondu u giant coreanu, hè u sensoru cù a dimensione di pixel più chjuca mai.

L'ISOCELL HP3 hè un fotosensore cù una risoluzione di 200 MPx, una dimensione di 1/1,4" è una dimensione di pixel di 0,56 microns. Per paragunà, l'ISOCELL HP1 hè 1/1,22" in dimensione è hà pixel 0,64μm. Samsung dichjara chì una riduzzione di 12% in a dimensione di pixel permette chì u novu sensoru si mette in più dispositi è chì u modulu occupa 20% menu spaziu.

L'ultimu sensoru 200MPx di Samsung hè ancu capaci di filmà video 4K à 120fps è video 8K à 30fps. Comparatu à i sensori 108MPx di a cumpagnia, i so sensori 200MPx ponu registrà video 8K cù una perdita minima di u campu di vista. Inoltre, u novu sensoru vanta un mecanismu di autofocus Super QPD. Tutti i pixel in questu anu capacità di autofocus. Utiliza una sola lente in quattru pixel adiacenti per detectà e differenze di fase in direzzione orizontale è verticale. Questu averebbe risultatu in un autofocus più veloce è più precisu.

Grazie à a tecnulugia di pixel binning, u sensoru hè capaci di piglià imaghjini di 50MPx cù una dimensione di pixel di 1,12μm (mode 2x2) o 12,5MPx foto (modu 4x4). Supporta ancu e foto 14-bit cù finu à 4 trilioni di culori. Sicondu Samsung, i campioni di u novu sensoru sò digià dispunibili per a prova, cù a pruduzzione di massa prevista per inizià più tardi questu annu. In quale tipu di smartphone puderia debutà ùn hè micca cunnisciutu per u mumentu (ancu chì probabilmente ùn serà micca un telefunu Samsung).

U più lettu d'oghje

.