Chiudi annunziu

Unu di i telefuni più hyped di l'ultimi tempi, u Nothing Phone (1), chì ci hà dimustratu a so spalle in tutta a so gloria uni pochi ghjorni fà, hè avà apparsu in u benchmark Geekbench. Frà altre cose, hà revelatu chì chip l'alimentarà. È ùn serà micca Snapdragon 7 Gen1, cum'è certi anu speculatu per qualchì tempu.

 

Sicondu a basa di dati di benchmark Geekbench 5, u Nothing Phone 1 utilizerà un chipset Snapdragon 778G+ di gamma media superiore, chì serà assuciatu cù 8GB di RAM. Ci hà da piglià cura di u funziunamentu di u software Android 12 (cù l'estensione Nothing OS). U telefunu hà puntuatu 797 punti in a prova di un core è 2803 punti in a prova multi-core, chì hè un risultatu assai decentu.

Sicondu i fugghi dispunibili, u Nothing Phone 1 avarà un display OLED di 6,5-inch cù una freccia di rinfrescante di 90 Hz, una camera duale cù un sensore principale di 50MPx, una batteria cù una capacità di 4500 mAh è supportu per a carica cablata 45W è wireless. carica cù prestazioni attualmente scunnisciute è durabilità aumentata. Serà presentatu u 12 di lugliu è serà vindutu in Europa à un prezzu di circa 500 euro (circa 12 400 CZK). Si distinguerà ancu cù i so effetti di luce nantu à u spinu, chì attirà l'attenzione à e notificazioni è ancu à a carica continua.

U più lettu d'oghje

.