Chiudi annunziu

Samsung hà multatu $ 14 milioni in Australia per ingannanti dichjarazioni di smartphone impermeabili Galaxy. Un numeru di questi sò annunziati cù un "sticker" impermeable è deve esse capaci di esse usatu in piscine o acqua di mare. Tuttavia, questu ùn pare micca currisponde à a realità.

I telefoni Samsung, cum'è l'altri smartphones nantu à u mercatu, anu una qualificazione IP per a resistenza à l'acqua (è a resistenza à a polvera). Tuttavia, ci sò qualchi limitazioni à tene in mente. Per esempiu, a certificazione IP68 significa chì u dispusitivu pò esse sottumessu à una prufundità di 1,5 m per un massimu di 30 minuti. Tuttavia, deve esse immersa in acqua fresca, postu chì e teste per l'attribuzione di sti certificazioni si facenu in cundizioni di laboratori cuntrullati. In altri palori, i dispositi ùn sò micca pruvati in a piscina o in a spiaggia.

Sicondu l'ufficiale dichjarazione L'Australian Competition and Consumer Commission (ACCC) hà multatu a succursale lucale di Samsung per esse ingannamente dichjaratu chì alcuni di i so smartphones funzionanu bè quandu immersi (finu à un certu livellu) in ogni tipu d'acqua. Inoltre, l'ACCC hà dettu chì Samsung stessu ricunnosce queste affirmazioni ingannevoli. Questa ùn hè micca a prima volta chì l'ACCC hà demandatu Samsung. A prima volta era digià in 2019, per e stesse dichjarazioni ingannevoli nantu à a resistenza à l'acqua.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.