Chiudi annunziu

Sicondu un novu rapportu fora di Corea di u Sud, Samsung hà avutu un prublema di inventariu. Attualmente hà più di 50 milioni di smartphones in stock. Sti telefoni sò solu "seduti" quì aspittendu chì qualchissia per cumprà, perchè ùn pare micca esse abbastanza interessu in elli.

Comu informatu da u situ web di The Elec, una grande parte di questi dispositi sò mudelli di serie Galaxy A. Questu hè un pocu stranu, perchè sta serie hè unu di i più populari in a cartera di smartphone di Samsung. Sicondu u situ web, u giant coreanu pensa à spedinu 270 milioni di smartphones à u mercatu glubale questu annu, è 50 milioni rapprisentanu quasi un quintu di quella quantità. I numeri d'inventariu "sano" duveranu esse à u 10%. Allora Samsung hà ovviamente un prublema cù a dumanda insufficiente di sti dispusitivi.

U situ web hà nutatu chì Samsung pruducia circa 20 milioni di smartphones per mese à l'iniziu di l'annu, ma quellu numeru hè cascatu à 10 milioni in maghju. Questu pò esse una reazione à troppu pezzi in stock è pocu dumanda. A dumanda più bassa hà ancu causatu chì a cumpagnia hà tagliatu l'ordine di cumpunenti da i fornituri da 30-70% in aprile è maghju. A dumanda di smartphones hè generalmente più bassu di l'aspittatu questu annu. Sicondu l'analisti, i principali culpiti sò i blocchi di covid in Cina, l'invasione russa di l'Ucraina è l'aumentu di u prezzu di e materie prime.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.