Chiudi annunziu

L'absenza di certi video games in i dispositi mobili dà una pausa. A piattaforma hè cum'è s'ellu hè fatta per diverse strategie basate in turnu più lento, è à u stessu tempu porti di diverse azzioni, ma in generale più populari, i ghjochi sò destinati à questu. Per un perfettu Slay the Spire, per esempiu, a strada per Android durò più di dui anni. Un altru famosu rappresentante di u generu roguelike cumpensà a so assenza grazia à Netflix. A brillante strategia basata in turni Into the Breach sarà prestu in l'app di u giant di streaming.

In In the Breach, pigliate u rolu di suldati di u futuru chì volenu salvà u pianeta Terra da una invasione di mostri enormi. Mechs specializati sò à a vostra dispusizione per distrughje i nemici, chì u ghjocu divide in diverse unità secondu e so capacità spiciali. Ognuna di e squadre usa una strategia sfarente, cusì u ghjocu hè sicuru d'appellu à tutti i tipi di ghjucatori.

Cù a so cumplessità, Into the Breach pò esse paragunatu à e migliori strategie turn-based. Avete da pensà cun cura à ogni turnu è piglià in contu tutti i muvimenti futuri, sia i vostri sia i vostri nemici. A versione mobile arriverà in l'app Netflix in forma di Advanced Edition. Aghjunghje tunnellate di novu cuntenutu à u ghjocu originale, cumprese novi mechs, missioni è capacità. In the Breach offre un supportu toccu cumpletu è ùn vi disturberà micca cù alcunu annunziu o compra in-app. U ghjocu ghjunghjerà in Netflix u 19 di lugliu.

U più lettu d'oghje

.