Chiudi annunziu

Sè avete bisognu di prutezzione di u vostru telefuninu, ci sò duie manere di fà. In u primu casu, hè una tappa chì copre u so spalle è i lati, in u sicondu casu, u vetru hè in ghjocu. Questu, à u turnu, impedisce danni à u display. Cù quellu di PanzerGlass, chì avemu pruvatu cù un telefunu Samsung Galaxy A33 5G, ùn pudete micca mancà. 

PanzerGlass hè stata una sucietà pruvata in u mondu di l'accessori per smartphones dapoi anni, cusì ùn ci hè veramente nisuna ragione per dubbità a qualità di i so prudutti. Hè ancu dovutu à u cuntenutu di l'imballu, chì mostra chì u fabricatore hè veramente pruvatu à suddisfà i so clienti. Per quessa, in a scatula stessu, truverete micca solu vetru, ma ancu un pappu imbiccu in alcolu, un pappu di pulizia è un sticker per sguassà a polvera.

Cù ogni applicazione di vetru protettivu, unu hè a paura chì falla. In u casu di PanzerGlass, però, queste preoccupazioni ùn sò micca sanu ghjustificate. Cù un pannu impregnatu cù alcolu, pudete pulisce perfettamente a visualizazione di u dispusitivu in modu chì ùn ci resta micca una sola impronta digitale è alcuna particella di polvera. Puderete poi pulisce à a perfezione cù un pannu di pulizia, è s'ellu ci hè sempre un pezzu di polvera nantu à a visualizazione, pudete semplicemente sguassate cù u sticker inclusu è andate è aghjunghje u vetru. 

I picculi bolle sò bè 

L'internu di a scatula vi struisce in sei passi cumu prucede. A pulitura hè digià fatta, cusì sguassate u vetru da u pad di plastica dura (numeru 1) è idealmente pusizioni nantu à a visualizazione. Aghju trovu utile per lascià a visualizazione mentre applicà u vetru, perchè questu vi dà una vista megliu di u cutout per a camera frontale è ancu induve a visualizazione principia è finisce. In questu modu, pudete piglià megliu i lati è idealmente centru u vetru. Dopu avè postu nantu à a visualizazione, basta passà i vostri ditte da u centru à i bordi per sguassà e bolle d'aria. Dopu à stu passu, basta à caccià u fogliu superiore (numeru 2) è avete finitu.

O micca, s'ellu hè andatu male. Ùn avemu micca successu. Mi mancava u puntu à mezu à a visualizazione. Chì cun questu? Allora aghju pututu u fogliu di fronte è aghju sbuchjatu cù cura di u vetru. Aghju ripetutu u prucessu di pulizziari, lucidatura è "incollatura" per assicurassi chì stu tipu di cose ùn mi succede micca più. In seguitu, aghju appiicatu u vetru novu, è sta volta cumplettamente successu. A capa adhesiva ùn hà micca patitu è ​​u vetru si mantene perfettamente ancu dopu à riadderisce. E bolle ùn si formanu in ogni locu. 

Se ùn avete micca riesciutu à sprimà e bolle perfettamente, pudete solu alzà u vetru ligeramente è rimette. Di sicuru, questu ùn hè micca abbastanza per particelle di polvera è capelli. Ma cunnoscu da l'esperienza di u fabricatore di vetru per altri mudelli chì e bolle più chjuche spariscenu per elli stessi dopu à pocu di ghjorni.

Solu u diamante hè più duru 

U vetru hè assai piacevule à aduprà, ùn pudete micca dì a diffarenza quandu u toccu, sia chì u vostru dito passa sopra un vetru di coperta o direttamente nantu à a visualizazione. Ancu s'è i so bordi sò 2,5D, hè vera ch'elli sò un pocu più sharper è li pudia imaginà ancu in 3D. À u listessu tempu, ùn si estendenu micca à a riva di u quadru di u telefunu. Grazie à questu, pudete aduprà tutte e cuperte pussibuli senza preoccupassi di a cumpatibilità. A terra intornu à elli ùn si prende micca forte.

U vetru stessu hè solu 0,4 mm di spessore, cusì ùn avete micca da preoccupari di arruvinà u disignu di u dispusitivu. Trà l'altri specificazioni, a durezza 9H hè ancu impurtante, chì dice chì solu u diamante hè più duru. Questu guarantisci a resistenza di u vetru micca solu contru l'impattu, ma ancu i scratch, è un tali investimentu in accessori hè di sicuru menu caru di avè a visualizazione cambiata in un centru di serviziu.

Nè aghju nutatu chì a luminosità di a visualizazione hà patitu in ogni modu. IN Settings telefonu è menu Mostra pudete attivà a funzione Sensibilità di u toccu. Questu aumenterà a sensibilità toccu di u display. In modu persunale, l'aghju lasciatu spenta, perchè u telefunu hà rispostu perfettamente è mi pareva inutile. PanzerGlass Samsung Galaxy U vetru A33 5G vi costarà 499 CZK, chì paghete per una qualità vera assicurendu a sicurità cumpleta di u vostru display senza riduzzione di u cunfortu di utilizà u dispusitivu. 

PanzerGlass Samsung Galaxy Pudete cumprà vetru A33 5G quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.