Chiudi annunziu

Ancu cù e so funziunalità suciale, Spotify hè una di e migliori app di streaming di musica per avè in u vostru telefunu o aduprà in u vostru urdinatore. Hè ancu u serviziu di musica preferitu di Samsung. Pudete sparte e vostre playlists è ancu vede ciò chì i vostri amichi stanu à sente. Tuttavia, l'ultima funzione ùn hè micca dispunibule per l'utilizatori di i dispositi mobili. Ma questu hè per cambià prestu.

Sicondu u situ web TechCrunch Spotify pensa à purtà l'attività di l'amici à a so app mobile prestu. Sta funzione deve esse chjamata Community. Hè dispunibule per a versione web per qualchì tempu (sottu u nome Friend Avtivity). Cù ellu, l'utilizatori di u telefuninu puderanu sapè ciò chì i so amichi stanu à sente.

A funzione Community hè stata scuperta prima da u leaker Chris Messina, dopu chì Spotify stessu l'hà cunfirmatu. Sicondu ellu, l'utilizatore puderà vede l'attività di ascolta di i so amichi è l'aghjurnamentu di e so playlists pubbliche. Inoltre, seremu esse capaci di vede e selezioni di canzoni recenti di i nostri amichi è ciò chì stanu attivamente in streaming, chì serà indicatu da una icona di equalizer animata accantu à u so nome. Quandu hè esattamente a funzione nantu à i dispositi cù Androidem a iOS ghjunghjerà, ùn hà micca dettu ancu, ma apparentemente serà in e prossime settimane.

U più lettu d'oghje

.