Chiudi annunziu

Eccu una lista di i dispositi Samsung chì anu ricevutu un aghjurnamentu di u software durante a settimana di 20-24 di ghjugnu. In particulare parlà Galaxy A12, Galaxy A71, Galaxy Da Flip, Galaxy Tabula A 10.1 a Galaxy Tab S5e.

Smartphones Galaxy A12, Galaxy A71, u primu clamshell flexible di Samsung Galaxy Da Flip è tablette Galaxy Tabula A 10.1 a Galaxy A Tab S5e hà cuminciatu à riceve u patch di sicurezza di ghjugnu. AT Galaxy A12 porta una versione di firmware aghjurnata A127FXXU5BVF2 è era u primu à ghjunghje in India, u Galaxy A versione A71 A715FXXS8CVF2 è era u primu à esse dispunibule in parechji paesi europei, u Galaxy Da a versione Flip F700FXXU8GVF3 è era ancu u primu à ghjunghje in una quantità di paesi di u vechju cuntinente, u Galaxy Tab A versione 10.1 T515XXU8CVF1 è era u primu à esse dispunibule in Argentina è Brasile è Galaxy Tab S5e vene cun un aghjurnamentu cù una versione di firmware T725XXS2DVF1 è era u primu à esse dispunibule in Messicu è Ecuador. Comu sempre, pudete verificà a dispunibilità di una nova aghjurnazione manualmente aprendula Settings → Software Update → Download and Install.

Cum'è un ricordu: u patch di sicurezza di ghjugnu risolve un totale di 65 vulnerabilità di privacy è di sicurità, a maiò parte di e quali, in particulare 48, sò stati fissati da Google, u restu da Samsung. Certi bugs eranu ligati à l'accessu di dati SIM, l'esekzione di codice remota, u cuntrollu di accessu incorrectu, l'infurmazioni di l'indirizzu MAC è l'accessu à a camera. Prima chì sta aghjurnazione arrivò, i pirate di pirate puderanu disattivà remotamente u software di un telefunu o di una tableta. Vulnerabbilitati riguardanti contu Samsung è cunnessione Wi-Fi è Bluetooth sò dinù statu risolta.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.