Chiudi annunziu

Google hà introduttu a funzione Fast Pair per i smartphones per a prima volta cù Androidem 6 è più altu in 2017. Hè un standard patentatu chì permette un accoppiamentu veloce di i dispositi Bluetooth cù un telefunu. Dopu un rollout lentu in u mondu tecnulugicu in l'ultimi anni, a funzione hè tornata di sorta cum'è avà offre megliu cumpatibilità è rapidità.

Da 2020, pò ancu truvà cuffie wireless persi è verificate u statutu di a bateria di i dispositi cunnessi. À u CES di questu annu, Google hà annunziatu chì serà dispunibule nantu à Chromebooks, TV cù Androidem è i dispusitivi smart home. È avà u facenu cun un orologio di sistema Wear OS.

A notizia in l'aghjurnamenti di u sistema di Google per u mese di ghjugnu ammenta chì nantu à i dispositi cù Wear L'OS hè avà accessibile a funzione Fast Pair. Siccomu Fast Pair sincronizza tutti i cuffie Bluetooth accoppiati cù u vostru contu Google, avà avà da esse automaticamente automaticamente nantu à u vostru sguardu cù stu sistema. Ùn hè chjaru se Google porta u standard proprietariu à tutti i dispositi cù Wear OS, o solu quelli cun Wear OS 3 (attualmente aduprendu solu sta versione Galaxy Watch4 à Watch4 Clàssicu).

Tuttavia, una volta chì a funzione ghjunghje nantu à u vostru sguardu, pudete simpricimenti accoppià cù i vostri cuffie wireless è ascolta a musica mentre fate l'esercitu. È se i vostri cuffie supportanu multipuntu, duverebbe esse pussibule di cambià senza saldatura trà u vostru telefunu è l'orologio.

Per esempiu, pudete cumprà l'orologi intelligenti Samsung quì

U più lettu d'oghje

.