Chiudi annunziu

A crisa glubale porta à una dumanda ridutta di prudutti in tutte e industrie. Cumpagnia cum'è Samsung anu da adattà. Prima, ci sò stati rapporti in l'aria chì u giant tecnulugicu coreanu riduce significativamente a produzzione di smartphones. Avà pare chì affruntà pressioni simili in altre parti di l'affari.

Sicondu u situ web The Korea Times restringe a pruduzzione di Samsung di televisori è apparecchi di casa in più di i telefoni. Ellu disse chì avia da fà stu passu per via di e cundizioni ecunomiche mundiali difficili. L'incertezza annantu à u cunflittu trà l'Ucraina è a Russia face ancu pressione nantu à a dumanda.

L'indagine di u mercatu mostra ancu chì u fatturatu di l'inventariu di Samsung in u sicondu trimestre di questu annu hà pigliatu una media di 94 ghjorni, duie simane più di l'annu passatu. U tempu di rotazione di l'inventariu hè u numeru di ghjorni chì ci vole à l'inventariu chì hè in stock per esse vendutu à i clienti. A carica di u costu nantu à u fabricatore hè ridutta se a rotazione di l'inventariu hè più corta. Dati da u giant coreanu mostra chì sti prudutti sò vende assai più lentamente chè prima.

Una tendenza simile pò esse vistu in a divisione di smartphone di Samsung. Sicondu un novu rapportu, attualmente hà circa 50 milioni in stock telefoni, in quale ùn ci hè micca interessu. Hè circa u 18% di e spedizioni previste per questu annu. Samsung hà digià tagliatu a produzzione di smartphones da 30 milioni di unità per questu annu. I sperti predicanu chì a situazione ecunomica glubale continuarà à deteriorà. Quantu durà sta cundizione hè in l'aria à questu puntu.

U più lettu d'oghje

.