Chiudi annunziu

Cume u mondu diventa sempre più dipendente di una cunnessione Internet, u pensamentu di ùn avè micca quella cunnessione diventa più è più terrificante. Ancu s'ellu puderete sopravvive à un cortu viaghju fora di a cità senza i vostri brani preferiti di Spotify, ùn si pò micca sempre dì u listessu per a navigazione.

V articulu precedente vi avemu dimustratu cumu scaricà carte offline à u vostru dispositivu. Avà fighjemu un ochju à alcune di e funzioni chì vi permettenu di ottene u massimu di e carte offline. U primu hè l'opzione per rinominà e carte offline. Questu pò fà più faciule per identificà quale mappa hè quale se avete bisognu di sguassà alcune vechji carte. Rinominate a mappa cusì:

  • À a diritta di a mappa offline, tocca trè punti.
  • Sceglite una opzione Rinomina.
  • Tocca l'opzione Impone.

Inoltre, pudete aghjurnà automaticamente e vostre carte offline (in realtà, duvete se vulete chì si mantenenu aggiornati; in più, perderete l'accessu dopu un annu senza aghjurnà). Per fà questu, tocca l'icona rotella dentata in cima à destra di a pagina Carte offline è attivà l'opzione Actualizazione automatica di e carte offline.

Nant'à a stessa pagina, pudete puru sceglie à quale almacenamentu e carte offline si deve esse scaricate (memoria interna / carta microSD), o via quale cunnessione (solu Wi-Fi, o Wi-Fi o rete mobile).

U più lettu d'oghje

.