Chiudi annunziu

Comu vi ricordate, Samsung hà introduttu un novu telefuninu 4G di gamma media (bassu) cù l'etichetta in marzu. Galaxy A23. U mese passatu, a nutizia hà ghjuntu l'onda chì u giant coreanu preparava una versione 5G di questu. Avà hè "apparsu" in u popularu benchmark Geekbench, chì hà revelatu quale chipset l'alimentarà.

Galaxy L'A23 5G hè listatu nantu à a basa di dati di benchmark Geekbench 5 sottu u numeru di mudellu SM-A236U, chì indica chì hè una versione destinata à u mercatu di i Stati Uniti. Aduprà u chip di gamma media Snapdragon 695 di l'annu passatu. A basa di dati di benchmark hà ancu revelatu chì u telefunu avarà 4 GB di RAM (in quantu à a versione 4G, duverebbe esse dispunibule in parechje varianti di memoria) è chì u software hà da eseguisce. Androidu 12. Hè puntuatu 674 punti in a prova single-core è 2019 punti in a prova multi-core.

Galaxy Inoltre, l'A23 5G deve avè un display di 6,55-inch, una camera posteriore quad, un lettore di impronte digitali integratu in u buttone d'alimentazione, un jack 3,5 mm è dimensioni di 165,4 x 77 x 8,5 mm. In più di u chipset, puderia ancu differisce da a versione 4G in quantu à a camera, secondu alcune filtrazioni, avarà una lente ultra-largu-angle megliu (in particulare cù una risoluzione di 8 MPx; a versione 4G hà un 5). -megapixel unu). Puderia esse presentatu à a scena in pocu tempu.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.