Chiudi annunziu

Samsung è Apple inseme, anu battutu una battaglia legale di quasi decenniu in a quale a cumpagnia di Cupertino hà dichjaratu chì u giant coreanu avia copiatu u disignu di l'iPhone. A causa principale hè stata ferita à traversu u sistema di tribunale di i Stati Uniti, è infine finì stabilimentu trà e duie cumpagnie. Nisuna cumpagnia hà divulgatu i termini di u stabilimentu. In ogni casu, i dirigenti di Apple parenu sempre esse fermamente chì a so tecnulugia hè stata copiata da Samsung. 

U capu di marketing di a cumpagnia hà avà publicatu sti supposizioni Apple Greg Joswiak in un novu documentariu di U Wall Street Journal Fighjendu in daretu à a storia di 15 anni di l'iPhone è ciò chì hà purtatu à u mondu. U documentale presenta interviste cù Tony Fadell, chì si crede u co-creatore di l'iPhone, è u capu di marketing di a cumpagnia. Apple Di Greg Joswiak.

In una parte di u video, hè enfatizatu quì chì a tendenza di display più grande hè stata spinta da i pruduttori. Androidu, soprattuttu Samsung, ancu prima ch'ellu hè statu ricursu da i Apple nant'à i so iPhones. Joswiak hè statu dumandatu quanti anni avia in quellu tempu Apple influenzatu da ciò chì Samsung è altri OEM anu fattu Androidu. "Eranu fastidiosi", hà dettu literalmente è aghjunse: "Comu sapete, anu arrubbatu a nostra tecnulugia. Piglionu l'innuvazioni chì avemu creatu è ne fecenu una mala copia, solu mette nantu à una schermu più grande. Allora sì, ùn eramu micca troppu cuntenti. 

Certi di i primi mudelli di a serie Galaxy S à Galaxy A Nota hè stata tichjata cum'è "latru" di l'iPhone è i media detti Samsung una reputazione cum'è imitatore. Ma culpisce Samsung per apparentemente copià u disignu di l'iPhone hè stata imbuscata. Iè, i so telefoni anu avutu un buttone di casa sottu à a visualizazione, ma ancu quasi tutti l'altri telefoni nantu à u mercatu. Tuttavia, e critiche eranu chjaramente destinate solu à u più grande ghjucadore, è cusì ancu à u più grande cuncurrente di Apple.

Samsung hà stabilitu i tendenzi 

Ma era Samsung chì, cum'è unu di i primi fabricatori, hà cuminciatu à prumove display più grande. Quandu hè ghjuntu à u principiu di u 2013 Galaxy U S4, avia un display 5-inch, mentri u iPhone 5 hè sempre appiccicatu à a suluzione 4-inch à u mumentu. Quandu Apple hà vistu i display più grande diventanu populari, malgradu l'apparente opposizione di u cofundatore di a cumpagnia Apple Steve Jobs hà ghjuntu cù un telefunu di 4,7 inch l'annu dopu iPhonem 6 è 5,5-inch iPhonem 6 Plus.

Era ancu Samsung chì hà popularizatu i telefoni intelligenti senza a presenza di un buttone di casa fisicu. A serie hè stata lanciata à principiu di 2017 Galaxy S8, chì digià mancava. Grazie à questu, sta macchina puderia offre un display più grande senza aumentà e so dimensioni. Solu tandu hè ghjuntu iPhone X, u primu smartphone Apple chì mancava ancu un buttone di casa.

Un altru scopu impurtante era 5G. Samsung hà digià lanciatu in ferraghju 2019 Galaxy U S10 5G, chì era unu di i primi telefoni 5G flagship in u mondu. Ùn era micca finu à quasi un annu è mezu dopu ch'ellu hà presentatu Apple a so serie iPhone 12 cù supportu 5G. A prima tableta Samsung cù un display AMOLED hè stata liberata in 2011. Da a serie Galaxy A Tab S 2014 era tutte e tablette di punta di a cumpagnia equipate cù un display OLED. Apple intantu, ùn hà ancu fattu un iPad unicu cù un display OLED (ancu se u so iPad Pro di punta hà un miniLED).

Si tratta di soldi 

Apple face un sforzu cuscente per prioritizà i rivenuti da i servizii di software nantu à u hardware. Hà persu l'ànima à a cumpagnia cuncentrata in u disignu, è questu era unu di i motivi per chì u so ex capu di disignu è unu di i cullaburatori più vicini di Steve Jobs, Jony Ive, hà decisu di lascià in 2019. Sentu simpricimenti ch'ellu ùn avia più un postu in Apple. Apple hè una cumpagnia cumplitamenti sfarente oghje ch'ellu era quandu era cummattiri Samsung in tribunale. Bastamente hè una sucietà di software chì produce ancu hardware (quandu fate quasi $ 80 miliardi in entrate di abbunamentu, hè chjaru chì ùn importa micca nunda d'altru).

A realità hè chì hà rinunciatu à l'innuvazione mentre chì Samsung hà tornatu imbarcatu in a strada di rivoluzione di l'industria di i telefoni intelligenti cum'è a sapemu. Di sicuru, ci riferimu à i telefoni flexibuli, induve in solu trè anni hà sappiutu trasfurmà i so smartphones plegabili da una idea oscura in un pruduttu ben sviluppatu chì hè oghji utilizatu da milioni di persone in u mondu.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.