Chiudi annunziu

Probabilmente ùn avemu micca bisognu di scrive quì chì a camera hè trà i fatturi più impurtanti chì decidenu di cumprà un telefunu. Oghje, e camere in certi smartphones (di sicuru, parlemu di mudelli flagship) sò cusì tecnulugichi avanzati chì l'imaghjini prudutte da elli s'avvicinanu lentamente, ma di sicuru, à e foto scattate da e camere prufessiunali. Ma cumu sò e camere in i telefoni mid-range, in u nostru casu Galaxy A53 5G, chì per qualchì tempu (inseme cù u so fratellu Galaxy A33 5G) testemu bè?

Specificazioni di a camera Galaxy A53 5G:

  • Wide Angle: 64 MPx, apertura lente f/1.8, lunghezza focale 26 mm, PDAF, OIS
  • Ultra Wide: 12 MPx, f/2.2, angolo di vista 123 gradi
  • Macro camera: 5 MP, f/2.4
  • Camera di prufundità: 5 MP, f/2.4
  • Camera frontale: 32 MP, f/2.2

Cosa dì di a camera principale? Tantu cusì chì pruduce ritratti assai solidi chì sò ben illuminati, sharp, relativamente fideli in culore, pieni di dettagliu è avè un intervallu dinamicu relativamente largu. A notte, a camera produce immagini passabili chì anu un livellu tolerable di rumore, una quantità decentu di dettagliu è ùn sò micca sopraesposti, ancu s'ellu di sicuru tuttu dipende di quantu hè vicinu à a fonte di luce è quantu intensu hè quella luce. In ogni casu, deve esse mintuatu chì alcune di e foto eranu un pocu di culore.

U zoom digitale, chì offre un zoom 2x, 4x è 10x, vi farà ancu un bonu serviziu, mentri ancu u più grande hè sorprendentemente utilizable - per scopi specifichi, sicuru. A notte, u zoom digitale ùn vale micca a pena aduprà (nè u più chjucu), perchè ci hè troppu rumore è u nivellu di dettagliu scende rapidamente.

In quantu à a camera ultra-larga, piglia ancu ritratti decentu, ancu s'è i culori ùn sò micca saturati cum'è e foto prudutte da a camera principale. A distorsione à i bordi hè visibile, ma ùn hè micca una tragedia.

Allora avemu a macro camera, chì certamente ùn hè micca quant'è numerosa quant'è parechji telefoni chinesi à prezzu. Probabilmente perchè a so risoluzione hè 5 MPx è micca u solitu 2 MPx. I scatti macro sò veramente boni, anche se u sfocatura di u fondu puderia esse un pocu più forte à volte.

Sottolineatu, riassuntu, Galaxy L'A53 5G piglia definitivamente ritratti sopra à a media. Di sicuru, ùn hà micca a cima piena, dopu tuttu, hè ciò chì a serie di punta hè tutta Galaxy S22, in ogni modu, l'utilizatore mediu deve esse cuntentu. A qualità di a camera hè ancu pruvata da u fattu chì hà puntuatu un punti 105 assai rispettabili in a prova DxOMark.

Galaxy Pudete cumprà l'A53 5G quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.