Chiudi annunziu

Meno di duie settimane fà, a stampa di stampa di u prossimu telefuninu durable di Samsung hè stata filtrata à u publicu Galaxy XCover 6 Pro. Avà e so specificazioni cumplete sò state filtrate, inseme cù novi rende ufficiali chì dannu un sguardu megliu à u so disignu.

Nuvelli renders liberati da u oramai leggendariu leaker Evan Blass, punta à a resistenza di l'acqua di u telefunu è a natura "robusta", u buttone Top Key, è qualchi funziunalità di cunnessione wireless. U smartphone hà un pannellu posteriore amovibile chì oculta a bateria sustituibile da l'utilizatori. Cum'è pudemu vede prima, u telefunu hà un disignu di pannellu posteriore scanalatu, elementi rossi intornu à e camere, tacca in lacrime è biselli ligeramente alzati per prutege a visualizazione in casu d'impattu.

In quantu à e specificazioni, Galaxy L'XCover 6 Pro riceve un display di 6,6 inch cù risoluzione FHD + è una freccia di rinfrescante finu à 120 Hz. Hè alimentatu da un chipset octa-core di 6nm senza specificazione (sicondu i fughe precedenti serà u Snapdragon 778G 5G), chì hè supportatu da 6 GB di RAM è 128 GB di memoria interna espansibile.

A camera posteriore hà una risoluzione di 50 è 8 MPx (a seconda hè "larga"), è quella frontale hà 13 MPx. L'equipaggiu include un lettore di impronte digitali situatu à u latu, NFC è un portu di 3,5 mm. U telefunu hà ancu un gradu di prutezzione IP68 è risponde à u standard di resistenza MIL-STD-810H di l'armata US. A bateria hà una capacità di 4050 mAh. U dispusitivu di u software hè previstu di eseguisce Androidin u 12

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì 

U più lettu d'oghje

.