Chiudi annunziu

Unu di i smartphones più attenti à i media di l'ultime settimane, u Nothing Phone (1), hà filtratu novi renders. In più di u biancu, u mostranu ancu in neru è u revelanu da tutti l'anguli.

Cum'è a variante bianca di u Nothing Phone (1), u neru hà ancu una interfaccia Glyph in u spinu, chì si compone di più di 900 LED chjuchi. Ci vole à dì chì u cuntrastu trà u culore neru è i luci LED brillanti pare veramente impressiunanti. Da i renders pubblicati da u situ WinFure, implica ancu chì u smartphone avarà biselli relativamente sottili è un cutout per a camera selfie situata in cima à manca è un corpu relativamente robustu.

Sicondu e filtrazioni finu à avà, u Nothing Phone (1) serà equipatu cù un display OLED di 6,5-inch cù una freccia di rinfrescante di 90Hz, un chip Snapdragon 778G+, una camera doppia cù un sensore principale di 50MPx è una batteria cù una capacità di 4500. mAh è supportu per a carica cablata 45W è a carica wireless cù un rendimentu ancu scunnisciutu. Hè da esse alimentatu da u software Android 12. Serà liberatu u 12 di lugliu è deve esse vindutu in Auropa per "plus o minus" 500 euros (circa CZK 12).

U più lettu d'oghje

.