Chiudi annunziu

Galaxy XCover6 Pro supporta una migliore cullaburazione è un rendimentu di l'impiegati cù e so funzioni avanzate di produtividade, un processore più veloce è a cunnessione 5G è Wi-Fi 6E. Almenu hè ciò chì u fabricatore stessu dichjara annantu à u so ultimu telefonu durable. 

Hè un smartphone di cummerciale apposta chì hè abbastanza putente per sustene l'attività di travagliu più esigenti d'oghje. Offre una mobilità aumentata, un altu rendiment, una sicurità cumpleta è una grande durabilità, aiutendu l'impiegati à ottene u massimu di i so dispositi, sia in l'uffiziu sia in u campu. Galaxy L'XCover6 Pro serà dispunibule per i clienti cummerciale da u principiu di lugliu è u so prezzu di vendita cunsigliatu hè CZK 14. 

Prestazione superiore per una produttività senza pari 

Smartphone Galaxy XCover6 Pro hè alimentatu da un processore 6nm migliuratu chì permette un travagliu ultra-rapidu, aiutendu l'impiegati à gestisce più attività in menu tempu. A memoria interna pò esse allargata cù una carta microSD supplementu, cusì ùn ci hè bisognu di cumprumissu quandu travaglia. Hè ancu u primu dispositivu in a gamma XCover per sustene e rete 5G, cusì hè pussibule di travaglià da ogni locu un signalu pò esse pigliatu. Inseme cù u supportu per a banda Wi-Fi 6E 6GHz, XCover6 Pro pò facilità a cullaburazione cù i culleghi è aumentà a so efficienza cum'è mai prima.

Oghje, quasi nisuna professione pò fà senza travaglià cù assai infurmazioni, cusì l'impiegati necessitanu un dispositivu veloce è affidabile. Nantu à un smartphone Galaxy L'utilizatori di XCover6 Pro ponu allargà u so tempu di funziunamentu di manera cunvene grazie à una batteria sostituibile di longa durata (capacità 4050 mAh), chì pò esse facilmente rimpiazzata cù una nova dopu chì esce. U praticu caricatore POGO permette à i travagliadori di cunnette parechji dispositi è uttene rapidamente energia per a produtividade XNUMX/XNUMX. Per i travagliadori chì sparte u so tempu trà travaglià in l'uffiziu è travaglià remotamente, hè Galaxy XCover6 Pro equipatu cù a tecnulugia Samsung DeX, a camera hè doppia. Quessi sò 50MPx sf/1.8 è wide-angle 8MPx sf/2.2. A camera frontale offre 13 MPx sf / 2.2.

Custruzzione durabile è facilità d'usu in ambienti duri 

Galaxy Cuncepitu per resiste à e cundizioni di travagliu estreme, l'XCover6 Pro hè u cumpagnu perfettu per qualsiasi funzione di travagliu - sia in mani di cunduttori di consegna, venditori o agenti di polizia. Grazie à una custruzzione ben pensata cù a certificazione MIL-STD-810H, u gradu di prutezzione IP68 è u vetru protettivu Corning Gorilla Glass, Victus+ pò resiste à u malu tempu, caduta è altri periculi chì venenu cù u travagliu in u campu. Se u travagliu richiede l'usu di guanti, u paràmetru di a sensibilità di u toccu di u screnu pò esse aumentatu, mentre chì i miglioramenti di u toccu umitu facenu più faciule d'utilizà quandu a manu hè bagnata in a pioggia.

Una custruzzione durabile chì incorpora plastica riciclata è una batteria rimpiazzabile li permette di mantene un rendimentu di punta in tuttu u so ciculu di vita longa. Samsung furnisce ancu l'aghjurnamenti di sicurezza per un massimu di cinque anni è quattru aghjurnamenti One UI è u sistema operatore supplementari dopu u lanciu globale iniziale. U gruixu di u telefuninu hè menu di deci millimetri è hè dotatu di una visualizazione dinamica di 6,6 inch cù una visualizazione liscia à una freccia di rinfrescante finu à 120 Hz.

Ci hè a sicurità di Samsung Knox, è dui buttoni programabili chì ponu esse stallati per eseguisce funzioni specifiche secondu l'attività chì hè realizata. L'utilizatori ponu ancu aduprà u dispusitivu cum'è un scanner di codici à barre corporativu cù Knox Capture, o cum'è walkie-talkie cù Push-to-Talk (PTT), chì pò avà aduprà un parlante assai più forte.

telefoni Samsung Galaxy pudete cumprà per esempiu quì 

U più lettu d'oghje

.