Chiudi annunziu

Comu si pò ricurdà, Samsung à a fiera di questu annu CES introduttu (frà altre cose) u serviziu di ghjocu Gaming Hub. Avà l'hà lanciatu nantu à i so televisori è monitori selezziunati. Originariamente, duverebbe esse dispunibule dopu, in particulare à a fine di l'estiu.

U Samsung Gaming Hub hè dispunibule (più precisamente, rolling out) in i Stati Uniti, Canada, Germania, Francia, Spagna, Italia, Brasile è Corea di u Sud. Hè cumpatibile cù una varietà di TV Neo-QLED da questu annu è una quantità di monitori Monitor intelligente ancu da questu annu. S'ellu ci ghjunghjerà mai o l'Europa Centrale ùn hè micca cunnisciutu per u mumentu.

Cum'è u nome suggerisce, a nova piattaforma di ghjocu di Samsung serve cum'è un centru digitale à quale sò cunnessi diversi servizii di ghjocu è streaming, sia gratuiti sia pagati. A piattaforma offre l'accessu à i servizii di ghjocu cum'è Xbox, Nvidia GeForce Now, Google Stadia è Utomik, è Amazon Luna hà da vene prestu. Inoltre, offre l'accessu à i servizii di streaming populari di video è musica cum'è YouTube, Twitch è nirvana.

U più lettu d'oghje

.