Chiudi annunziu

Ancu s'è a versione finale di u sistema Android 13 à vene, i sviluppatori di Google ùn dorme mai. Pò esse presumitu chì anu digià piani per u prossimu Android 14. Avà chì sapemu ciò chì sò tutte e funzioni Android 13 purterà, pudemu cumpilà una lista di parechje funzioni chì sfurtunatamenti ùn anu micca fattu in a versione attualmente preparata. Hè per quessa chì vi purtemu 5 cose chì vulemu Androidin u 14 

Cum'è un ricordu, ci concentreremu quì nantu à l'approcciu di Google. Diversi opzioni è funzioni elencate quì sottu ponu esse digià parte di add-ons Androidin i dispositi di altri fabricatori, o chì sò digià inclusi Androidsite stati è stati dopu cacciati.

U ritornu di Wi-Fi dedicatu è switch cellulari 

V Androidà 12 anni, Google hà decisu chì era ora di pulisce a primavera i toggles Quick Settings. Fendu cusì, a cumpagnia hà cumminatu Wi-Fi è capacità di dati mobili in un solu interruttore "Internet" cumpletu. Ùn hè solu l'interruttore stessu solu cunfusu, ma rende ancu i prucessi simplici cum'è disconnecting rapidamente è ricunniscendu à una reta Wi-Fi rotta un dolore. Sfurtunatamente, questu hè qualcosa chì parechji utilizatori anu da fà ogni ghjornu. In u casu di un signalu mobile, avete sempre ghjunghje à i lochi induve a so forza hè peggiu di u male è roba inutilmente energia da a vostra bateria. Ma disattivallu di novu implica troppu passi.

Android 14

Lock screen widgets 

Apple hà revelatu a nova schermu di serratura di l'iPhone à a cunferenza WWDC22 di questu annu, è se avete usatu un telefunu cù Androidum, duverebbe pare un pocu familiare per voi. A cumpagnia di Cupertino hà introduttu a pussibilità di aghjunghje widgets à a pantalla di serratura, cumpletu cù assai opzioni di persunalizazione impressiunanti. Era una volta Android widgets digià supportati nantu à u screnu di serratura, finu à a versione 4.4 (KitKat), quandu era pussibule aghjunghje widgets di a vostra scelta à u screnu di serratura (in i telefoni). Galaxy hè in qualchì rispettu pussibule ancu avà).

Pudete sia rimpiazzà u clock in a cima di u screnu, o aghjunghje u widget à un pannellu separatu à quale avete accessu ghjustu scorri à a diritta. Tuttavia, stu sistema era piuttostu informativu è ùn cuntene assai funziunalità utili. Dunque ci vole à travaglià nantu à e visuale è e pussibulità assai di l'arnesi affissate in questu modu. Mentre pudete esse dumandate perchè Google hà da ritruvà una funzione apparentemente ritirata da tantu tempu, ùn saria micca a prima volta chì Apple respira una nova vita è funzione Androidu, chì hè mortu qualchì tempu fà. A listessa cosa hè accaduta quandu iOS hà introduttu supportu per i widgets per a prima volta, cum'è Google hè diventatu di colpu più interessatu in u cuncettu di novu. Dopu u so esempiu, hà riprogettatu u funziunamentu di i widgets in Androidu 12 è hà introduttu widgets app persunalizati cumplettamente riprogettati.

Lanciatori lisci di terzu partitu 

Dapoi Google hà introduttu à Androidu 10 navigazione utilizendu gesti, i lanciatori di terzu mancanu. Questu hè chì u lanciatore preinstallatu predefinitu hè assai più integratu cù u sistema di quellu chì era, per permette transizioni fluide trà a pantalla di casa è l'applicazioni. I lanciatori di terzu ùn anu micca i stessi permessi cum'è quelli preinstallati, cusì vi restanu duie opzioni: o restate cù quellu chì vene cù u telefunu, chì pò manca di alcune di e funzioni chì vulete. , o soffrenu per animazioni inconsistenti in cambiu di opzioni di persunalizazione più avanzate. Saria l'ideale s'ellu dà Android 14 lanciatori di terzu a capacità di impegnà più profondamente cù u sistema quandu sòAvete stabilitu cum'è l'opzione predeterminata, ancu s'ellu si capisce chì Google puderia esse attentu per via di prublemi di sicurezza.

Barra di navigazione in l'applicazioni 

Nantu à i telefoni iPhone è nantu à i tablette iPad d'Apple, a barra di navigazione si senti naturali è hè assai integrata cum'è parte di u sistema è di l'applicazioni, ma in Androidper a navigazione, i gesti si scontranu sempre in parechje applicazioni - in particulare in u modu chì u pannellu di navigazione hè visualizatu. Applicazione per Android spessu ùn rendenu micca u cuntenutu daretu à a barra di navigazione, lascendu un spaziu viotu intornu. IN iOS è iPadOS ùn truverete micca questu, per quessa, ùn site micca arrubbatu artificialmente a dimensione di u screnu mostrendu nunda ma linee. Ma seria un prublema per fà questu elementu trasparente ?

Barra di navigazione

Aghjunghjite cuntrolli di privacy per l'applicazioni 

Apple introduttu in u sistema iOS 14.5 cuntrollu di privacy chì furzà l'applicazioni à dumandà à l'utilizatori per accunsentu se volenu seguità in altre app per pudè creà mudelli di publicità più precisi. Di sicuru, a maiò parte di a ghjente tendenu à ricusà una tale dumanda subitu, cusì parechje cumpagnie di publicità anu persu l'accessu à e dati necessarii chì anu pussutu prima cunfidendu. 

Ancu s'è avemu avutu una tale funzione in u sistema Android accoltu, hè assai improbabile chì Google aghjunghje qualcosa cum'è "estremu". Apple. Dopu tuttu, Google hà digià fattu chjaru. Attualmente travaglia nantu à a funzione Privacy Sandbox, chì prumette di offre u megliu di i dui mondi per l'utilizatori è l'annunciatori. U sistema hè suppostu per attivà l'annunzii persunalizati chì apprufittanu di a nova funziunalità di u sistema, invece di piglià cura di u seguimentu stessu.

Google hè essenzialmente una cumpagnia di publicità, cusì a suluzione drastica chì offre Apple, seria contru à i so interessi. E ancu s'ellu hà introduttu una opzione cusì avanzata, i cuncurrenti puderanu indicà rapidamente chì Google crea un vantaghju inghjustu nantu à a so piattaforma, chì porta à ogni tipu di prublemi legali. Tuttavia, pudemu sunnià è sperà chì un ghjornu seremu nantu à a piattaforma Android avemu da veru vede qualchi seriu cuntrollu di privacy. 

U più lettu d'oghje

.