Chiudi annunziu

I telefoni intelligenti plegabili sò prestu prestu in u mainstream. Ancu s'ellu sò sempre un pocu più caru di i telefoni smartphones regulari, anu fattu una longa strada in pocu tempu è crescenu in pupularità. Ancu Google sà questu, chì, ancu s'ellu ùn hà ancu u so propiu "puzzle" (sicondu l'ultimi rapporti non ufficiali, ùn serà micca introduttu finu à l'annu dopu), hà cuminciatu à sustene stu fattore di forma (è grandi display in generale) attraversu u sistema Android 12L. Avà hè ghjuntu à a luce chì hà cuminciatu à rende dispunibule a funzione di u teclatu split in l'app Gboard per i tester beta.

Sè vo site firmatu à u prugramma beta è applicà a nova aghjurnazione, duvete esse capace di accede à u novu layout Gboard, chì divide u teclatu in duie parti. Questu permetterà à l'utilizatori cù schermi più largu per ghjunghje à tutte e chjave più facilmente. Questu li salva "ginnastica di i dita", perchè avà tutte e chjave deve esse à a porta di i so pollici.

I chjavi G è V, situati in u schema abituale in u mezzu, sò radduppiati per pudè sceglie di appughjà nantu à un latu o l'altru. Se cambiassi trà i schermi esterni è interni, Gboard saperà è aghjustà automaticamente u layout in cunseguenza (per quessa, u teclatu ùn sarà micca divisu nantu à a visualizazione esterna). Avemu digià un teclatu split in Gboard prima vistu. Tuttavia, tandu era pussibili à accede solu da u rooting. Avà a funzione hè ufficialmente dispunibile in beta per qualcunu per pruvà, è ùn deve esse assai prima di "flips" in a versione live.

U più lettu d'oghje

.