Chiudi annunziu

L'estiu hè quì, è parechji di noi vanu in campeghju - sia in l'esteru o in i prati è i boschi cechi. Mentre vaghjimu in i campeggi, una di l'applicazioni chì vi presenteremu in l'articulu d'oghje pò esse utile.

BezKemp

Paradossalmente, cù a prima appiecazione, avemu destinatu à quelli chì tendenu à evità i campeggi tradiziunali. Cum'è l'avete capitu da u nome, in l'applicazione BezKempu truverete un'offerta di camping "non-camping" induve pudete campà cù l'accunsentu di i pruprietarii. di terra. L'applicazione offre posti in u nostru paese, in Slovacchia, ma ancu in Croazia, Pulonia o Austria, una ricerca dettagliata, una mappa è altre funzioni sò di sicuru.

Scaricate nantu à Google Play

Camping.info : Campeggi in Auropa
Questa applicazione hè una basa di dati veramente cumpleta di campeggi europei. Offre una funzione di mappa, a pussibilità di usà in modu offline, ricerca avanzata, ma ancu recensioni di visitatori veri o infurmazioni detallate nantu à ognunu di i siti di campeghju offerti.

Scaricate nantu à Google Play

Eccu

Avete digià sceltu u vostru campu di vacanze. Ma cumu si pò ghjunghje sin'à u più faciule, economicu è sicuru? Pudete aduprà a populari app di navigazione HERE WeGo. In più di e funzioni tradiziunali cum'è a navigazione, a pianificazione, a salvezza è a gestione di e rotte, HERE WeGo offre ancu scaricamentu di carte, supportu in modalità scura è assai di più.

Scaricate nantu à Google Play

Campeggi in Repubblica Ceca è Slovacchia

Sè vo site solu per campà quì o in Slovacchia, pudete aduprà l'applicazione cù u nome generale Camps in a Repubblica Ceca è in Slovacchia. A basa di dati cuntene centinaie di campeggi cù cuntatti è dettagli informacemi, mappe chjaru è ricerca avanzata.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.