Chiudi annunziu

Studio Niantic, i sviluppatori di u sempre populari Pokémon GO, anu annunziatu u so prossimu prughjettu. Da una cumpagnia cunnisciuta per u so usu di a tecnulugia di a realtà aumentata vene un ghjocu parzialmente inspiratu da i so travaglii precedenti. NBA All World, in ogni modu, cumminarà senza cunvenzione a tecnulugia citata cù e realità di a liga di basket più famosa in u mondu. Invece di mostri di tasca, cullerete stelle di basket in u ghjocu è sfida à l'altri ghjucatori à partite nantu à i tribunali spargugliati in u mondu reale.

A prima preview suggerisce chì Niantic hà da volta à fucalizza nantu à fà u ghjocu u più grande successu globale pussibule, per quale puderanu aduprà a quantità enorme di dati furniti da una quantità di i so prughjetti passati. À u listessu tempu, i sviluppatori parlanu di u fattu chì u ghjocu serà in u metaversu. Ma pudemu piglià stu termu cù un granu di salitu cum'è una parola di marketing. Dicenu u metaversu stessu cum'è una mera cunnessione di u mondu reale cù u virtuale, chì significheghja ancu chì avaristi ancu in questu, per esempiu, u primu Ingress di u studiu, ora cult.

Dopu tuttu, u ghjocu trova un modu unicu per portà u mondu reale in una forma virtuale. I tribunali individuali è altri lochi interessanti ponu esse generalmente truvati in lochi veri in qualchì manera ligati à u basket. Allora s'è vo avete uni pochi di hoops vicinu, pudete cuntà à ghjucà cù e vostre stelle virtuale ancu quì. Ùn sapemu ancu quandu esattamente pudemu aspittà a liberazione di NBA All World, ma i primi testi beta chjusi duveranu principià prestu.

U più lettu d'oghje

.