Chiudi annunziu

U viaghju da u traumu à a guariscenza pò esse longu è cumplicatu, ma per certi persone, a creatività pò esse usata cum'è forza curativa. Questu hè ancu u casu di Brent Hall, chì a so creatività fotografica l'aiuta à trattà cun un diagnosticu seriu.

In u 2006, Hall hè statu liberatu da a Marina di i Stati Uniti. U mutivu era un diagnosticu incompatibile cù a so professione: u disordine di stress post-traumaticu, à quale dopu a depressione hè aghjuntu. Riturnò in u Novu Messicu è hà capitu rapidamente chì più spessu pigliava a so camera è esce in natura, più cunnessu si sentia cun ellu stessu è più benessere psicologicu si sentia. In e so parolle, hà avutu effetti terapeutichi per ellu.

Cuminciò à piglià ritratti è à fà video nantu à questu cù l'aiutu di u so smartphone Galaxy. Postendu sti video, hà ispiratu à l'altri in u mondu per sperimentà a vita in una nova manera, attraversu una lente creativa. Per mezu di a fotografia, Hall vole insignà à l'altri ciò chì hà amparatu stessu - chì travaglià cù u vostru latu creativo pò esse guariscenza. Di sicuru, Samsung hà publicatu un video nantu à a storia, chì pudete vede quì sottu.

U più lettu d'oghje

.