Chiudi annunziu

Cinque anni fà, l'Unione Europea hà appruvatu una lege chì largamente abolì i carichi di roaming per i residenti di u bloccu chì viaghjanu cù i so dispositi mobili attraversu e fruntiere. Avà l'UE hà allargatu sta legislazione Roam-like-at-home per deci anni, chì significa chì i cunsumatori europei ùn anu micca bisognu di viaghjà in un altru paese di l'UE (o Norvegia, Liechtenstein è Islanda, chì sò membri di u Spaziu Ecunomicu Europeu). ) hà pagatu a maiò parte di i tariffi extra almenu finu à u 2032.

In più di allargà i benefici di u roaming gratuitu per un'altra decada, a legislazione aghjurnata porta alcune nutizie significative. Per esempiu, i residenti di l'UE anu avà u dirittu à a stessa cunnessione Internet di qualità à l'esteru cum'è in casa. Un cliente chì usa una cunnessione 5G deve ottene una cunnessione 5G mentre roaming induve sta rete hè dispunibule; u listessu vale per i clienti di e rete 4G.

Inoltre, i legislaturi europei volenu chì l'operatori mobili facenu cunsapevoli i clienti di modi alternativi per mette in cuntattu cù i servizii di salute, sia per mezu di un missaghju di testu standard sia per una app mobile dedicata. Serà un aghjuntu à l'attuale numeru d'emergenza 112, chì hè dispunibule in tutti i paesi di l'UE.

A lege aghjurnata dirigerà l'operatori per fà chjaru à i clienti i tariffi supplementari chì ponu incurrenu quandu chjamanu u serviziu di u cliente, u supportu tecnicu di a compagnia aerea o l'inviu di "testi" per participà à cuncorsi o avvenimenti. A Cummissaria Europea per a Cumpetizione, Margrethe Vestager, hà accoltu l'estensione di a lege, dicendu chì era un "benefiziu tangible" per u mercatu unicu europeu. A legislazione aghjurnata hè entrata in vigore u 1 di lugliu.

Telefoni Samsung 5G Galaxy pudete cumprà per esempiu quì

U più lettu d'oghje

.